شناسهٔ خبر: 67965 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

احتمال بازی «جوزف گوردون لویت» در نقش «ادوارد اسنودن»

کراپ‌شده - اسنودن «جوزف گوردون لویت»، بازیگر جوان هالیوود، در حال رایزنی برای بازی در نقش «ادوارد اسنودن» در فیلم جدید «الیور استون» است.

به گزارش نماینده به نقل از   فارس، «الیور استون» در حال ساخت یکی از چند پروژه سینمایی است که هم‌اکنون با موضوع زندگی «ادوراد اسنودن»، مقاطعه‌کار اسبق اداره امنیت ملی آمریکا، در سطح جهان در دست ساخت است.

«استون» این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای نوشته خودش و با اقتباس از کتاب «پرونده اسنودن: تحت تعقیب‌ترین مرد جهان» نوشته «لوک‌ هاردینگ»، خبرنگار نشریه گاردین از اوایل سال آینده جلوی دوربین خواهد برد.

البته خبرهای حاکی از آن است که او در ساخت این فیلم علاوه بر کتاب «پرونده اسنودن: تحت تعقیب‌ترین مرد جهان» از کتاب «زمان اختاپوس» نوشته «آناتولی کوچرنا» نیز استفاده خواهد کرد.

از میان بازیگرانی که تاکنون برای بازی در نقش «اسنودن» مطرح شده‌اند، به نظر می‌رسد که احتمال بازی «جوزف گوردون لویت» در این نقش بیشتر از دیگران است.

«گوردن لویت» ۳۳ ساله، تاکنون در فیلم‌های تحسین شده‌ای  چون «لوپر» ساخته «رایان جانسون»، «شوالیه تاریکی بر می‌خیزد» و کمدی درام «۵۰/۵۰» ایفای نقش کرده است.

«اسنودن» که هم اکنون با پناهندگی موقت در خاک روسیه به سر می‌برد در صورت بازگشت به ایالات متحده با ۳۰ سال محکومیت زندان مواجه خواهد شد.

نظر شما