شناسهٔ خبر: 67334 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

گزارش نماینده از اردوی تابستانی یک حزب اصلاح طلب

حزب اراده ملت در کلاردشت به دنبال چه بود؟

احزاب " در اولین اردوی تابستانی حزب اصلاح طلب اراده ملت بر فعال شدن دفاتر استانی و نقش آفرینی در انتخابات آینده مجلس با محوریت اصلاح طلبان تاکید شد".

به گزارش نماینده ، اولین اردوی تابستانی حزب اراده ملت هفته گذشته با حضور فعالان سیاسی دوم خردادی در کلاردشت برگزار شد.

این اردوی حزب اصلاح طلب چهارشنبه هفته گذشته به مدت سه روز برگزار و پیرامون ورود و نحوه فعالیت حزب اراده ملت در انتخابات آینده مجلس بحث و بررسی شد.

در این اردو، احمد حکیمی پور و یدالله طاهرنژاد دبیرکل حزب اراده ملت و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی سخنرانی و نحوه نقش آفرینی احزاب اصلاح طلب در انتخابات آینده تاکید کردند.

همچنین در این اردو مقرر شد، اعضای حزب باید تشکیلات محور باشند، دفاتر استانی به صورت قوی عمل کند و حزب در انتخابات مجلس حضور و نقش افرینی داشته باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی حزب اصلاح طلب اراده ملت نیز در این مراسم حضور داشت، یکی از نمایندگان مجلس ششم ریاست این ستاد را برعهده گرفته است.

در اولین اردوی تابستانی حزب اصلاح طلب اراده ملت، حکیمی پور اهداف و راهبردهای این حزب در انتخابات را بیان و بر تعامل و همکاری با اصلاح طلبان تاکید و اعضا نیز بر حضور در انتخابات(کاندیداتوری اصلاح طلبان) تاکید کردند.

حزب اراده ملت یکی از احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است و احمد حکیمی پور که هم اکنون ریاست فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر تهران را برعهده دارد دبیر کل این تشکل سیاسی است.

نظر شما