شناسهٔ خبر: 66764 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آخرین آمار گیشه فیلم‌های روی پرده

موش‌ها ۱۶ روزه ۳ میلیاردی شدند/ «فرشته‌ها با هم می‌آیند» هم به باشگاه میلیاردی‌ها پیوست

کپل فیلم سینمایی «شهر موش‌ها ۲» ساخته مرضیه برومند که ۱۶ روز از نمایش آن در سینماهای کشور می‌گذرد، با فروشی بیش از ۳ میلیارد تومان رکورد زد و فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند» نیز بالاخره به جمع میلیاردی‌ها پیوست.

فیلم سینمایی «شهر موش‌ها ۲» ساخته مرضیه برومند که ۱۶ روز از نمایش آن در سینماهای کشور می‌گذرد، با فروشی بیش از ۳ میلیارد تومان رکورد زد و فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند» نیز بالاخره به جمع میلیاردی‌ها پیوست.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، فیلم سینمایی‌ «شهر موش‌های ۲» ساخته مرضیه برومند تا پایان روز پنج‌شنبه ۲۰ شهریور با رکوردی خوب به فروش ۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومانی دست یافت.

امیر قطبی مدیر پخش مؤسسه فیلمیران در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس فروش این فیلم را در تهران  یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان و در شهرستان‌ها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این فیلم ۱۶ روز از زمان نمایش آن می‌گذرد و در حال حاضر ۸۵ سینما در سراسر کشور در اختیار دارد.

وی افزود: فیلم سینمایی «شهر موش‌های ۲» روز پنج‌شنبه ۱۹ شهریورماه ۱۹۰ میلیون تومان فروش داشت.

بنابراین گزارش فیلم سینمایی «کلاشینکف» ساخته سعید سهیلی نیز تا به اینجای کار یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان از گیشه سینمای کشور دشت کرده است.

این فیلم با در اختیار داشتن ۴۰ سینما در کشور یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان در تهران و ۷۰۰ میلیون تومان در شهرستان طی مدت ۴۷ روز به فروش رسیده است.

گزارش فارس اضافه می‌کند، فیلم سینمایی «ردکارپت» ساخته رضا عطاران نیز که سرگروهی خود را ۱۶ روز پیش به فیلم شهر موش‌ها واگذار کرد، طی مدت ۷۵ روز نمایش به فروش ۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومانی دست یافت، این در حالی است که ردکارپت عطاران در حال حاضر ۲۰ سینما در کشور در اختیار دارد و با این حال در تهران یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان و در شهرستان یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به فروش رسیده است.

فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» ساخته حامد محمدی هم به فروش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسید.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس، فروش این فیلم را به طور تفکیکی در روزهای چهارشنبه ۱۸ شهریور ۹ میلیون تومان در تهران و پنج‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۹ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند» با در اختیار داشتن ۱۶ سینما و ۴۴ روز نمایش در تهران ۷۰۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و در شهرستان ۲۹۵ میلیون تومان از فروش گیشه را به خود اختصاص داد.

نظر شما