شناسهٔ خبر: 66731 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی فردا در حساب سرپرستان خانوار/ متولدین جدید هم یارانه می گیرند

سیاسی خبرگزاری تسنیم: یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی شهریورماه بناست ساعت ۲۴ فردا (شنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز شود همچنین دولت از این ماه به متولدین جدید هم یارانه پرداخت خواهد کرد.

به گزارش نماینده، طبق اعلام محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت یارانه شهریورماه نیز بناست به مانند ماه های قبل ساعت ۲۴ بیست و دوم ماه جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

لازم به ذکر است یارانه شهریورماه چهل و دومین یارانه نقدی است که بدون تغییر و مانند ماه های قبل به مبلغ ۴۵۵۰۰ تومان خواهد بود و به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.

گفتنی است که هیات دولت در جلسه چهارشنبه (۱۹ شهریورماه) مصوب کرد که متولدین جدید از این ماه یارانه بگیرند بنابراین یارانه این ماه به این نوزدان هم پرداخت می‌شود. همچنین طبق اعلام سخنگوی دولت بناست در این مرحله معوقات نوزدان نیز واریز شود.

به گزارش تسنیم، طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، پرداخت یارانه متولدان جدید نیاز به ثبت‌نام ندارد چراکه اطلاعات آنها از طریق سازمان ثبت احوال به سازمان هدفمندی یارانه ارائه خواهد شد.

گفتنی است، مشمولان یارانه نقدی متولدانی هستند که سرپرست آنها در حال حاضر در سایت رفاهی ثبت‌نام کرده و یارانه نقدی دریافت می‌کنند، به فرزندان افرادی که در حال حاضر یارانه نقدی دریافت نمی‌کنند، نیز تعلق نخواهد گرفت.

نظرات مخاطبان 0 2

  • ۱۳۹۳-۰۶-۲۱ ۲۱:۰۹mohammad 0 0

    با سلام و خسته نباشیدخدمت تمام زحمت کشان یه سوال در مورد نحوه ثبت نام نوزادان اخیرا متولد شده داشتم .متشکرم زود جواب بدین
                                
  • ۱۳۹۳-۰۶-۲۲ ۱۷:۴۹محمدیاسین 0 0

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشید. فرزند من ابتدای اردیبهشت ماه به دنیا آمده است و تا کنون یارانه وی به حساب واریز نشده است آیا معوقه آن پرداخت خواهد شد یا خیر؟ با تشکر. اگه میشه زودتر جواب بدین.
                                

نظر شما