شناسهٔ خبر: 66638 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آخرین وضعیت درمانی آیت الله مهدوی کنی

مهدوی کنی داماد آیت الله مهدوی کنی گفت: پزشکان می گویند بخشی از سلول های مغز از بین رفته اما مرگ مغزی نیست و ایشان از حالت کما خارج شدند.

به گزارش نماینده حجت الاسلام و المسلمین «سید مصطفی میرلوحی» داماد آیت الله مهدوی کنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، می گوید: بخش قلب، ریه و کبد به حالت طبیعی بازگشته اما آسیب اصلی مغز است.

وی افزود: پزشکان می گویند بخشی از سلول های مغز از بین رفته اما مرگ مغزی نیست و ایشان از حالت کما خارج شدند.

داماد آیت الله مهدوی کنی گفت: تبرک آیت الله مهدوی کنی به  پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برای خانواده آیت الله تاثیرگذار بود اما ایشان پیش از این چشمانشان باز شده بود.

انتشار و ارسال برخی پیامکها درست نیست

میرلوحی افزود: مغز تخصص من نیست. پرفسور سمیعی استاد مغزو اعصاب جهان هم وقتی آمدند گفتند که مغز بشر بسیار پیچیده است و هرچه هست لطف خداست و باید امیدوار بود.

وی در مورد برخی پیامک ها هم گفت: گاهی دوستان از شهرها و کشورهای مختلف که دوستدار و از شاگردان آیت الله مهدوی کنی هستند تماس می گیرند و در مورد ارسال اخبار و پیامکها و کامنت های مبنی بر درگذشت ایشان سوال می کنند که ما می گوئیم صحیح نیست.

هیچ وقت حال آقای مهدوی کنی اینقدر خطرناک نبوده است. از بیمارستان قلب و بهمن و کادر پزشکی آن هم تشکر می کنیم.

گفته های داماد آیت الله مهدوی کنی در حالی است که همسر ایشان هم از این اخبار ابراز گلایه می کنند و می گویند: قطعا انتشار این اخباز کذب صحیح نیست. همسر آیت الله مهدوی کنی می گوید: تنها آرزویم این است که با ایشان صحبت کنم.

نظر شما