شناسهٔ خبر: 66490 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

رمضان عبدالله مطرح کرد؛

رژیم صهیونیستی در جنگ ۵۱ روزه غزه به هیچ کدام از اهدافش نرسید/ قدردانی از رهبری و ملت ایران

رمضان عبدالله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین گفت: دشمن صهیونیستی در جنگ 51 روزه غزه به هیچ یک از اهدافش نرسید؛ نه سلاح و موشک‌های مقاومت را از بین برد نه فرماندهان کلیدی آن را ترور کرد.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، رمضان عبدالله در ارتباط زنده تلویزیونی با همایش علمای اسلام در حمایت از فلسطین، گفت: دشمن صهیونیستی در جنگ ۵۱ روزه غزه به هیچ یک از اهدافش نرسید؛ نه سلاح و موشک‌های مقاومت را از بین برد نه فرماندهان کلیدی آن را ترور کرد و نه توانست فاصله‌ای بین مردم و مقاومت ایجاد کند.

وی افزود: مقاومت غزه عرصه جدید‌ی برای مقابله با صهیونیسم بود و همه شاهد شکست آنها در تمامی عرصه های نظامی و سیاسی بودند.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: ما آگاه به توان متفاوت ۲ طرف هستیم اما ایمان داریم که اکر مقاومت کنیم قطعا اسراییل نابود شدنی است.

رمضان عبدالله ادامه داد: همانگونه که رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ از مقاومت لبنان شکست‌های سختی خورد، پس از این جنگ اخیر هم شاهد بودیم یک سوم مهاجرین صهیونیست از ترس از سرزمین های اشغالی خارج شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بازسازی غزه را مسئولیت همه مسلمین بلکه همه جهانیان خواند و افزود: باید با بازسازی ویرانه‌های ناشی از جنگ اخیر خانواده های آواره را یاری داد، خصوصا که فصل زمستان در پیش است.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در پایان سخنانش از رهبری و ملت ایران بدلیل حمایت و کمک به فلسطین در همه اشکال قدردانی کرد.

نظر شما