شناسهٔ خبر: 66450 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دهقان:

فتنه‌گران برای فشار اقتصادی به ملت، به دشمنان خط می‌دهند

محمد دهقان عضو هیئت‌ رئیسه مجلس با اشاره به رابطه فتنه‌گران با تحریم‌های اعمال شده علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام کسانی که ضد انقلاب هستند در بزنگاه‌ها کنار دشمن می‌ایستند و به دشمن برای فشار آوردن به انقلاب خط می‌دهند.

به گزارش نماینده محمد دهقان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رابطه ضدانقلاب با تحریم‌های اعمال شده علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام کسانی که ضد انقلاب هستند در بزنگاه‌ها کنار دشمن می‌ایستند و به دشمن برای فشار آوردن به انقلاب خط می‌دهند.

وی افزود: ما از اول انقلاب با چنین وضعیتی مواجه بودیم و تمامی کسانی که در برابر انقلاب بودند به دلیل کینه‌هایی که از نظام دارند به دنبال ضربه زدن به انقلاب و خدمت به آمریکا و صهیونیست‌ها هستند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه اظهار داشت: نمونه این خوش خدمتی‌ها، سلطنت‌طلبان و منافقین هستند.

وی افزود: سلطنت‌طلب‌ها گروه‌هایی را در آمریکا تشکیل و برای کمک به آمریکا در راستای ضربه زدن به انقلاب اتاق فکر تشکیل دادند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس ادامه داد: منافقین نیز بعد از آن‌که جنگ مسلحانه علیه انقلاب را شروع کردند خودشان را هم پیمان با صدام دانسته و هم‌سو با آمریکا و صهیونیست‌ها علیه ما اقدام کرده‌اند.

وی ادامه داد: تمام کسانی که در برابر انقلاب قرار گرفتند و ضد انقلاب شدند کسانی بودند که تنها راه‌حلِ خودشان را خوش خدمتی به آمریکا و صهیونیست‌ها به منظور ضربه زدن زدن به انقلاب می‌دیدند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در ادامه به تعریف جریان فتنه پرداخت و  گفت: وقتی از فتنه نام می‌بریم باید تحلیل درست از این موضوع داشته باشیم.

وی تاکید کرد: فتنه یک مجموعه سیاسی محدود است که فریب نخوردند بلکه با برنامه و با هماهنگی با اهداف آمریکا در خدمت دشمنان نظام قرار گرفتند.

دهقان ادامه داد: وقتی صحبت از جریان فتنه می‌شود یعنی جریانی که مقابل انقلاب ایستاد و منظور از فتنه کسانی نیستند که در ستاد آقای موسوی کارمی‌کردند و در انتخابات ۸۸ شرکت کرده و به هر کاندیدی رای دادند.

وی تاکید کرد: فتنه یک جریان سیاسی محدود است که پیوند گذشته‌اش را با انقلاب گسسته و با دشمنان آمریکایی اسرائیلی انقلاب پیوند برقرار کرده‌اند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطر نشان کرد: تعداد دیگری بودند که ممکن است در اثر التهابات سیاسی و انتخابات ۸۸ مدافع برخی اشخاص و کاندیداها بودند ولی ما آن‌ها را مدافع جریان فتنه نمی‌دانیم آن‌ها ضد انقلاب نبوده بلکه جریانی هستند که در نظام انقلاب اسلامی نفس می‌کشند.

دهقان تاکید کرد: کسانی که بعد از ۲۹ خرداد ۸۸ یعنی پس از سخنان مقام معظم رهبری در این روز بین خود و فتنه‌گران مرز کشیدند ما آنها را فتنه‌گر نمی‌دانیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: حتی برخی‌ها که بعد از ۲۹ خرداد ۸۸ با فتنه‌گران همراه شدند و لی بعدا به اشتباه خود و خیانت سران فتنه پی برده و توبه کردند نیز  آنها را فتنه‌گر نمی‌دانیم.

وی ادامه داد: در فتنه ۸۸ اتاق فکر جریان آمریکایی صهیونیستی به این نتیجه رسیدند که با فتنه نمی‌شود ایران را به زانو درآورد بلکه بهترین راه فشار اقتصادی است.

دهقان تاکید کرد: فتنه ۸۸ جریان ضد انقلاب را به این نتیجه رساند که جمهوری اسلامی ایران مصونیت پیدا کرده و از طریق انقلاب‌های رنگی نمی‌توان ضربه به این انقلاب زد لذا آخرین تیر خود را که فشار اقتصادی بود رها کردند.

وی افزود: فتنه‌گران هدفشان این بود با فشار به ملت ایران، مردم را وادار به مقابله با نظام و ایجاد یورش اجتماعی کنند که به حمدالله با هوشیاری ملت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری نه تنها به این خواسته نرسیدند بلکه امروز به عنوان کشور قدرتمند خاورمیانه در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنیم.

نظر شما