شناسهٔ خبر: 66279 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

نجابت مطرح کرد؛

حفظ اتحاد؛ شرط موفقیت اصول‌گرایان در «انتخابات‌»های آینده/ برای برکناری فرجی دانا اصولگرایان هماهنگ شدند

نجابت عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: حفظ اتحاد می‌تواند اصولگرایان را در «انتخابات‌»های آینده موفق گرداند.

به گزارش نماینده حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در مورد بازگشت اصولگرایان به کرسی ریاست شورای شهر تهران گفت: به نظر من در این انتخابات کرسی ریاست به نامزد اصلح رسید.

وی با اشاره به شخصیت مبرز و والای احمد مسجدجامعی اظهار کرد: کار شورا سابقه و تجربه‌ای از نوع آنچه آقای چمران دارد می‌طلبد و در حالی که اکثریت شورای شهر نیز با اصولگرایان است انتخاب آقای چمران با توجه به ویژگی ذکر شده طبیعی است.

نجابت با یادآوری فقدان فضای همدلی و وحدت و عدم اهتمام به ضرورت یکدلی میان اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخاب رئیس شورای شهر در دوره گذشته گفت: به نظر من با انتخاب آقای چمران کار بر روی پایه خودش برگشته است و رئیس جدید هم در حوزه عمرانی و هم در حوزه مدیریت شهری تجربه‌های گرانبهایی دارد.

وی به استیضاح وزیر سابق علوم در مجلس نهم اشاره کرد و افزود: در این مقطع نیز زمانی که اصولگرایان با هم هماهنگ شدند رای قابل قبولی از سوی مجلس به برکناری وزیر علوم داده شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اصولگرایان در کل کشور از مقبولیت خوبی برخوردار هستند گفت: شرط استفاده از این مقبولیت حفظ اتحاد است که اگر از آن خوب بهره‌برداری شود می‌تواند اصولگرایان را در انتخابات آینده نیز موفق گرداند.

 

نظر شما