شناسهٔ خبر: 66032 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

ششمین پیروزی متوالی آبی‌ها

استقلال مدعیان صدر جدول را ناامید کرد

تیم فوتبال استقلال در شرایطی ششمین پیروزی متوالی خود در چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر را کسب کرد که مدعیان امیدوار بودند نفت مسجد سلیمان بتواند در دیداری خانگی شاگردان امیر قلعه نویی را متوقف کنند اما این اتفاق رخ نداد و آبی های تهران با کسب سه امتیاز بازی خارج از خانه، همچنان به صدرنشینی خود ادامه دادند.

به گزارش نماینده، تیم های فوتبال نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران از ساعت ۱۸:۵۰ امروز پنجشنبه به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی را تیم استقلال با دو گل به سود خود پایان داد. محمد قاضی در دقیقه ۴۵ و سجاد شهباززاده در دقیقه ۹۰ برای استقلال در این بازی گلزنی کردند.

تیم نفت مسجد سلیمان در این بازی خوب کار کرد و حتی در نیمه نخست می‌توانست به گل هم برسد که ضربه هافبک این تیم را فروزان بازگرداند. در نیمه دوم این مسابقه نیز استقلال به دنبال اداره بازی بود تا با کسب ۳ امتیاز از سفر به جنوب باز گردد. بهترین موقعیت برای تیم میزبان برای رسیدن به گل تساوی در دقیقه ۸۱ به دست آمد. زمانی که یک پنالتی به سود نفت اعلام شد اما میلاد زنیدپور این توپ را خراب کرد تا استقلال در آخرین دقایق بار دیگر گلزنی کند و برنده این بازی باشد.

این ششمین برد متوالی شاگردان قلعه‌نویی در لیگ برتر بود. استقلال با این برد ۱۸ امتیازی شد تا خیال خود را بابت صدرنشینی راحت کند.

 

منبع: مهر

نظر شما