شناسهٔ خبر: 65326 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جروزالم پست: تشبیه اسراییل به " خوک تخم مرغ دزد" در نسخه ایرانی بازی " انگری بردز"

در نسخه ایرانی انگری بردز خوک های بدجنس در داخل ستاره داوود گذاشته اند و بازیگر بازی در واقع باید با منجنیق به سمت خوک هایی که در آرم و نماد اسراییل جا گرفته اند ، پرتاب کند.

یک روزنامه اسراییلی نوشت در جریان نمایشگاه رسانه های دیجیتال در تهران ورژن ایرانی بازی معروف " انگری بردز" (پرندگان خشمگین) رونمایی شد.

به گزارش نماینده، روزنامه جروزالم پست اسراییل می نویسد در نمایشگاه سالانه رسانه های دیجیتال در تهران که همه ساله از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، ورژن ایرانی بازی " انگری بردز" رونمایی شد.

بر اساس این گزارش در ورژن ایرانی خوک سبز تخم مرغ دزد در داخل ستاره داوود قرار گرفته و در زیر آن پرچم اسراییل به تصویر کشیده شده است.

در بازی انگری بردز که از سال ۲۰۰۹ و پس از ورود نسل تلفن های همراه آیفون به بازار عرضه شد پرنده ها باید با حمله به خوک های تخم مرغ دزد آنها را از بین ببرند و پیروزی در این بازی با از میان رفتن آخرین خوک تخم مرغ دزد به دست می آید.
 
این بازی پس از مدت اندكی توانست كه در میان كاربران موبایل محبوبیت فوق العادی ای كسب كند و پس از آن نسخه آنلاین این بازی و نسخه مخصوص كامپیوترهای خانگی نیز وارد بازار شد.
 
 در این بازی بازیکن در نقش پرندگانی ظاهر می شود که تخم مرغ هایش از سوی چند خوک دزدیده می شود و باید با کمک تمامی بستگان و پرندگان هم نوع خود برای آزاد کردن تخم مرغ های خود و از بین بردن خوک ها به آنها حمله کند.  

هر چقدر كه بازیکن بتواند با تعداد كمتری پرتاب، خوكها را از بین ببرد دارای امتیاز بالاتر و در نتیجه ستاره های بیشتری خواهد بود كه به ارتقاء امتیاز و رتبه او كمك می کند.   برای این كار بازیکن  باید با استفاده از منجنیق پرندگان خود را به سوی ساختمان‌های نامتعادل خوك ها پرتاب كند تا بتواند تخم مرغهای دزدیده شده خود را پس بگیرد.

در نسخه ایرانی انگری بردز خوک های بدجنس در داخل ستاره داوود گذاشته اند و بازیکن باید با منجنیق به سمت خوک هایی که در آرم و نماد اسراییل جا گرفته اند، پرتاب کند.

نظر شما