شناسهٔ خبر: 65184 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

حزب الله لبنان: پیروزی مقاومت فلسطین سرآغازی برای پیروزی‌های بیشتر است

حزب الله/1 حزب الله لبنان در بیانیه‌ای پیروزی مقاومت فلسطین را تبریک گفت و تصریح کرد این پیروزی دستاوردی در مسیر درگیری با دشمن صهیونیستی است و مقدمه‌ای برای تحقق پیروزی‌های مهم و بیشتر به شمار می‌رود.

به گزارش نماینده، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای پیروزی بزرگ ملت فلسطین را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: این پیروزی به مدد مقاومت، اراده و پایداری محقق شد. این پیروزی در حالی صورت گرفته که بخشی از خواسته‌های اساسی ملت فلسطین محقق شده است که اگر مقاومت نبود این امر محقق نمی‌شد.

حزب الله در این بیانیه تاکید کرد: این پیروزی دستاوردی در مسیر درگیری با دشمن صهیونیستی است و مقدمه‌ای برای تحقق پیروزی‌های مهم و بیشتر به شمار می‌رود.

حزب الله همچنین از شروط مقاومت برای آتش بس که از آن جمله بازگشایی معابر حیاتی برای بازسازی غزه است استقبال کرد.

ساعاتی قبل جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از توافق آتش بلندمدت با اسرائیل در غزه خبر داد.

«اسماعیل هنیه» معاون دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که توافق آتش بس دائم به این معنی است که محاصره نوار غزه به پایان می رسد و ما از هیئت فلسطینی خود در قاهره حمایت می‌کنیم و اطمینان داریم زیر بار فشار نمی رود.

از سوی دیگر «موسی ابو مرزوق» عضو دفتر سیاسی حماس نیز گفت:  هم اکنون دوره مذاکرات به سر آمده و زمان رسیدن به تفاهم برای اعلام پیروزی ملت مقاوم فلسطین سر رسیده است، در این دوره مقاومت به ثمر رسیده و بهای آن پیروزی است که قرار است به زودی نقطه صفر آغازش اعلام شود و پیروزی ملت برای همیشه مسجل گردد.

«خالد البطش» یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد: تنها چند ساعت ملت فلسطین با پایان تحریم کامل نوار غزه و پایان جنگ و آغاز آتش بس دائم فاصله دارد و به محض محقق شدن این موضوع، پیروزی ملت فلسطین رقم خواهد خورد.

 

 

منبع: تسنیم

نظر شما