شناسهٔ خبر: 65171 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سردار احمدی مقدم:

دانایی فر به احتمال زیاد شهید شده است/ ایران در کنترل مرزها هیچ نگرانی ندارد

احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی گفت: با احتمال زیاد جمشید دانایی‌فر به شهادت رسیده است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در پاویون فرودگاه زاهدان گفت: دستگاه‌های امنیتی سیستان و بلوچستان به این نتیجه رسیده‌اند که جمشید دانایی‌فر شهید شده اما ما در نیروی انتظامی همچنان تا زمانی که جنازه‌ای در اختیار ما قرار نگیرد نمی‌توانیم با قطعیت اعلام کنیم اما با احتمال بالا خبر شهادت جمشید دانایی‌فر درست است.

وی در زمینه اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در مرزهای سیستان و بلوچستان افزود: یک حرکت عظیمی در حوزه مرزی در این استان آغاز شده، کارهای کارشناسی زیادی برای ارتقای سطح امنیت، آرامش و قانون‌گرایی در این منطقه در حال انجام است.

فرمانده ناجا بیان کرد: مجموعه تعهداتی که در سیستان و بلوچستان ناجا در بخش‌های مختلف در نظر دارد، بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان است که بخش اعظم آن تعهداتی به جز تاسیسات فنی امسال اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: مواردی که وقت‌گیر و فنی نباشد مانند تقویت پاسگاه‌ها در سال‌جاری اجرایی می‌شود.

احمدی‌مقدم خاطرنشان کرد: در پیچیده‌ترین و آلوده‌ترین نقاط مرزی که در گذشته ناجا و مرزبانی هیچ حضوری نداشته است، مرزبانی در آنجا مستقر شده است.

فرمانده ناجا گفت: نگاه جدیدی به یگان ویژه با سازماندهی جدید داریم که این واحدها با تجهیزات و نیروی انسانی بهتر فعالیت کنند.

وی گفت: تقویت تیم‌های ضد تروریست و خنثی‌کننده انفجار در این استان در دستور کار قرار دارد، اگرچه این‌گونه حوادث بسیار اندک رخ می‌دهد، اما ما پیش‌بینی لازم را را برای تقویت نیروها انجام می‌دهیم.

احمدی‌مقدم افزود: ظرف یکی دو سال آینده سازماندهی جدید را در نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان اجرایی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دولت عراق در سد کردن اقدامات تروریستی توفیق داشته است گفت: ایران از نظر مرزها هیچ نگرانی ندارد و تمام تمهیدات لازم را پیش‌بینی کرده است.

 

نظر شما