شناسهٔ خبر: 64880 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین

اختلاف کفاشیان و کی روش بالا گرفت

جزئیاتی که کروش و کفاشیان می گفتند برای تمدید قرارداد باقی مانده،همچنان مانع از امضای قرارداد سرمربی اران شده است.

به گزارش نماینده به نقل از خبرآنلاین، همه چيز از مصاحبه علي كفاشيان شروع شد. پس از توافق روز پنج​شنبه كروش و او، رئيس فدراسيون فوتبال در مصاحبه‌اي اعلام كرد هر زمان كه بخواهند با پرداخت غرامت، كارلوس را بركنار مي‌كنند. سپس خبر رسيد مبلغ غرامت مساوي با سه ماه دستمزد كروش در تيم‌ملي است اما بيش از اينكه افشاي چنين خبري و تفكر روي آن، كروش را به خشم بياورد، مصاحبه علي كفاشيان بود كه باعث شد مربي پرتغالي روز گذشته بار ديگر باب مذاكره با رئيس را باز كند.

خبرهاي رسيده از جلسه روز گذشته كفاشيان و كروش در فدراسيون كه بي‌نتيجه ماند، حكايت از بالا گرفتن بحث دو طرف بر سر همين موضوع داشت. كروش كه در جلسه روز پنج​شنبه براي فسخ قرارداد عقب​نشيني كرد، روز گذشته به علي كفاشيان گفت بايد اين بند از قراردادش حذف شود. رئيس فدراسيون فوتبال هم كه راغب نبود چنين اتفاقي بيفتد، با اين پيشنهاد كروش موافقت نكرد. روز گذشته دو طرف نزديك به ۳ ساعت در اين زمينه بحث كردند و به نتيجه مشخصي نرسيدند. از نظر كروش، فدراسيون قصد داشت سنگ​اندازي كند و از نظر فدراسيون، كروش نمي‌خواست به توافقات قبلي‌‌اش عمل كند. در هر صورت، مربي پرتغالي كه گويا براي امضاي قرارداد به فدراسيون رفته بود، بدون آنكه برگه‌اي را امضا كند فدراسيون فوتبال را ترك كرد و رفت.

امروز هم قرار است دو طرف جلسه ديگري را برگزار كنند‌؛ جلسه‌اي كه بي‌شك تحت تأثير حرف‌هاي روز گذشته وزير ورزش قرار خواهد داشت. روز گذشته شايعات زيادي درباره احتمال عدم همكاري دو طرف به گوش مي‌رسيد و بايد ديد در نهايت امروز چه اتفاقي مي‌افتد.

نظر شما