شناسهٔ خبر: 64802 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

کی‌روش برای همیشه از ایران می‌رود؟

دوشنبه روز سرنوشت‌سازی برای فوتبال ایران و کارلوس کی‌روش خواهد بود که یا قرارداد این مربی امضا می‌شود یا کار به جاهای باریک‌ کشیده خواهد شد.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال هنوز با یکدیگر به توافق نهایی برای امضای قرارداد نرسیده‌اند. این مربی پرتغالی امروز در حالی فدراسیون فوتبال را ترک کرد که ناراضی به نظر می‌رسید و این در حالی بود که گفته شده بود امروز قرارداد کی‌روش به امضا می‌رسد.

۲۴ ساعت آینده و روز دوشنبه روز سرنوشت سازی برای ادامه حضور این مربی پرتغالی در فوتبال ایران خواهد بود، مرد پرتغالی انتظار دارد تا پایان روز دوشنبه قراردادش به امضا برسد و در غیر این صورت ایران را ترک خواهد کرد و گفته می‌شود این بار بازگشتی در کار نخواهد بود.

در روز سرنوشت یا قرارداد نهایی امضا خواهد شد و کی‌روش ۴ سال دیگر میهمان فوتبال ایران خواهد ماند یا آنکه دو طرف به بن بست رسیده و مرد پرتغالی شبانه مسافر لیسبون خواهد شد. سفری که گفته می‌شود بلیتش هم در جیب کی‌روش است.

باید دید در نهایت مسئولان فدراسیون فوتبال می‌توانند قرارداد کی‌روش را تمدید کنند به خصوص اینکه امروز وزیر ورزش در نشست خبری به صراحت گفت که کی‌روش بهترین گزینه نیست و تلویحا از مخالفت این وزارتخانه برای تمدید قرارداد با این مربی سخن گفت. البته در این میان اختلافاتی هم در برخی بندهای قرارداد کی‌روش وجود دارد که شائبه رفتن او را در صورت عدم تمدید قرارداد در روز دوشنبه تقویت می‌کند.

نظر شما