شناسهٔ خبر: 64786 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره قوانین مجلس معاون ولایتی شد

ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک طی احکامی جداگانه، امیدوار رضایی را به سمت رییس کمیته "تاثیر سبک زندگی در سلامت" و محمدرضا واعظ مهدوی را به سمت رییس کمیته "نقش اقتصاد در سلامت"منصوب کرد.

به گزارش  نماینده، علی اکبر ولایتی، رییس مرکز تحقیقات استراتژیک طی احکامی جداگانه، امیدوار رضایی را  به سمت رییس کمیته "تاثیر سبک زندگی در سلامت" و  محمدرضا واعظ مهدوی را به سمت رییس کمیته "نقش اقتصاد در سلامت"منصوب کرد.

متن احکام صادره به شرح زیر است:

استاد گرامی جناب آقای دکتر امیدوار رضایی
سلام علیکم
نظر به تخصص، درایت و سوابق مدیریتی ارزنده جنابعالی در مسایل نظری و عملی موضوع سلامت، به عنوان رییس کمیته "تاثیر سبک زندگی در سلامت"منصوب می‌شوید.
امید است با توکل بر پروردگار یکتا و تلاش جنابعالی در راستای ابلاغ سیاست‌های کلی سلامت توسط مقام معظم رهبری شاهد اجرای هرچه بهتر این سیاست‌ها و برنامه‌ریزی جهت دستیابی به چش‌انداز 1404 و تحقق اهداف عالیه جمهوری اسلامی ایران به خصوص در امر سلامت باشیم.  


استاد گرامی جناب آقای دکتر محمدرضا واعظ مهدوی
سلام علیکم
نظر به تخصص، درایت و سوابق مدیریتی ارزنده جنابعالی در مسایل نظری و عملی موضوع سلامت، به عنوان
رییس کمیته "نقش اقتصاد در سلامت"منصوب می‌شوید.
امید است با توکل بر پروردگار یکتا و تلاش جنابعالی در راستای ابلاغ سیاست‌های کلی سلامت توسط مقام معظم رهبری شاهد اجرای هرچه بهتر این سیاست‌ها و برنامه‌ریزی جهت دستیابی به چشم‌انداز 1404 و تحقق اهداف عالیه جمهوری اسلامی ایران به خصوص در امر سلامت باشیم.  

نظر شما