شناسهٔ خبر: 64324 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نادران در موافقت با استیضاح وزیر علوم:

اخراجی‌هایی بازگردانده شدند که مفاسد اخلاقی داشتند

نادران.سایز نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اخراجی‌هایی که برگردانده شدند، مفاسد اخلاقی داشتند و برخی دانشجویان دختر از دست اینها خودکشی کردند.

به گزارش  نماینده به نقل از تسنیم، الیاس نادران نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز چهارشنبه در جلسه علنی بررسی استیضاح وزیر علوم طی سخنانی به‌عنوان موافق استیضاح با بیان اینکه وزیر علوم پاسخی به موارد استیضاح نداد، گفت: در دانشگاه‌ها مسائل علمی و پژوهشی تحت‌الشعاع مسایل سیاسی انحرافی قرار گرفته است. چرا شب استیضاح دنبال این افتادند که معاونان وزیر استعفا دهند و استیضاح لغو شود؟ این سیاسی‌کاری است.

وی افزود: اخراجی‌ها و فتنه‌گران هیئت تشکیل دادند و برای دانشگاه‌ها تصمیم می‌گیرند. رسانه‌های بیگانه از استیضاح کنندگان حمایت می‌کنند یا به آنها تهمت می‌زنند؟

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: اخراجی‌هایی که برگردانده شدند، مفاسد اخلاقی داشتند و برخی دانشجویان دختر از دست اینها خودکشی کردند.

نادران خاطرنشان کرد: آقای فرجی‌دانا! ما از شما دانشگاه و دانشکده خواستیم و چون ندادید، شما را استیضاح می‌کنیم؟ جریانات عقده‌دار از انقلاب در فتنه ۸۸ فرصتی پیدا کردند که امروز برای دانشگاه‌ها تعیین تکلیف کنند، این نگرانی ماست.