شناسهٔ خبر: 64239 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

بیانیه فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی

فراکسیون روحانیون مجلس هم به جمع حامیان استیضاح فرجی‌دانا پیوست

فراکسیون روحانیون اکثریت قاطع فراکسیون روحانیت برای دستیابی به پاسخ شایسته به ندای مراجع عظام تقلید، عالمان، فضلاء، دانشگاهیان و عموم ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی، ادامه مسئولیت آقای دکتر فرجی دانا را به مصلحت نمی بیند.

به گزارش نماینده، فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای حمایت قاطع خود از استیضاح وزیر علوم را اعلام نمودند. به گزارش نماینده، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

همکاران محترم، نمایندگان ملت شریف ایران

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

با شروع کار دولت یازدهم، و رای اعتماد به آقای دکتر فرجی دانا، برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری، با به کار‌گیری، برخی از فعالان در جریان فتنه و منحرفین در مسئولیت‌های مهم و تغییرات وسیع و به کار‌گیری آن‌ها در سطح گسترده وزارتخانه و دانشگاه های کشور به گونه ای که شرائط التهاب آفرین و پر تنش دانشگاه ها را در سال های ۷۸ و ۸۸ تداعی کرد، بحث استیضاح ایشان مطرح شد.

پس از اعلان وصول استیضاح، ریاست محترم مجلس آقای دکتر لاریجانی، آقای دکتر حداد عادل و نیز شورای منتخب استیضاح کنندگان، برای برطرف کردن مشکلات موجود، جلسات متعددی را تشکیل دادند، ولی متاسفانه همکاری مطلوبی از جانب ایشان حاصل نگشت. لذا، اکثریت قاطع فراکسیون روحانیت برای دستیابی به پاسخ شایسته به ندای مراجع عظام تقلید، عالمان، فضلاء، دانشگاهیان و عموم ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی، ادامه مسئولیت آقای دکتر فرجی دانا را به مصلحت نمی بیند.

فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی

 

نظر شما