شناسهٔ خبر: 64045 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران:

دانشگاه محل جولان افراطیون و اصحاب فتنه شده است/ نمایندگان به وظیفه انقلابی خود عمل کرده و آرامش را به فضای دانشگاه برگردانند

اقلیت غوغاسالار سعی دارند با فشار رسانه ای در تصمیم نمایندگان خلل ایجاد کنند در حالیکه جوانان انقلابی ساکت نمی نشینند. نمایندگان به وظیفه انقلابی خود عمل کرده و آرامش را به فضای دانشگاه برگردانند. مجلس نباید در مقابل فشار افراطیون تسلیم شود

رضا نظری، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در گفتگو با نماینده یادآور شد: همانطور كه امام راحل فرمودند، دانشگاه‌ها منشاء همه گرفتاري‌ها و همچنين منشاء سعادت جامعه است، بنابراين از نمایندگان تقاضا داريم اين فرمايش بنيانگذار انقلاب اسلامي را حجت تصمیم خود قرار دهند.

وی در ادامه تأکید کرد: «اقلیت غوغاسالار سعی دارند با فشار رسانه ای در تصمیم نمایندگان خلل ایجاد کنند در حالیکه جوانان انقلابی ساکت نمی نشینند. نمایندگان به وظیفه انقلابی خود عمل کرده و آرامش را به فضای دانشگاه برگردانند. مجلس نباید در مقابل فشار افراطیون تسلیم شود.»

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با اشاره به برگزاری میتینگ سیاسی دردانشگاه تهران تصریح کرد: «عده ی محدودی گمان کرده اند که می توانند با برگزاری میتینگ سیاسی در دانشگاه تهران نشان دهند که همه اساتید و دانشجویان نیز حامی آنانند. اما تاریخ ثابت کرده که غوغاسالاران اکثریت نیستند.»

نظری در ادامه بی ثباتی و حاکمیت افراطیون در دانشگاه تهران را یکی از دلایل استیضاح وزیر علوم برشمرد و اذعان داشت: «وقتی نماد آموزش عالی کشور، 5ماه با سرپرست اداره می شود آیا می شود توقع پیشرفت علمی داشت؟ متاسفانه در این مدت دانشگاه محل جولان افراطیون و اصحاب فتنه شده است. در دوران مسئولیت سرپرست فعلی دانشگاه، مجوز بازگشت فردی که حکم محکومیت در فتنه خورده را نیز صادر کردند.»

وی در نهایت ضمن تأکید بر بی توجهی وزیر علوم حتی به هشدارهای مراجع معظم تقلید تصریح کرد: «جوانان مومن انقلابی چشم به فردا دوخته اند تا ببینند نمایندگان آن ها چقدر نسبت به دغدغه های مقام معظم رهبری احساس مسئولیت دارند. نمایندگان بايد اين جمله گرانبهاي مقام معظم رهبري را كه فرمودند محافظه كاري قتلگاه انقلاب اسلامي است، نصب العين خود قرار دهند و در استیضاح وزیر علوم به هيچ وجه محافظه كاري نكنند.»

 

نظر شما