شناسهٔ خبر: 63912 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

راه‌اندازی شبکه‌های جدید، ظرفیتی ویژه برای مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن

ضرغامی رئیس رسانه ملی گفت: در شرایطی که دشمنان سرمایه‌گذاری بی‌سابقه‌‌ای در حوزه رسانه انجام داده‌اند، توانسته‌ایم با تغییر رویکرد و نوآوری در ارائه تولیدات رسانه‌ای این نابرابری تاریخی را مدیریت کنیم.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، "سید عزت‌الله ضرغامی" در بازدید از صدا و سیمای مرکز یزد، پیشرفت‌های این مرکز در تولید انواع ساختارهای رسانه‌ای، به رغم کاهش شدید اعتبارات را تحسین‌برانگیز خواند.

رئیس رسانه ملی در بازدید از صداوسیمای مرکز یزد با اشاره به زیرساخت‌های ایجاد شده فنی، تولیدی و تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد در مراکز صدا و سیما گفت: امروز سازمان رسانه ملی با برخورداری از ۳۳ شبکه تلویزیونی استانی که اکثراً بیست و چهار ساعته شده‌اند، ظرفیت عظیم و بی‌بدیل جمهوری اسلامی در مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن در فضای رقابتی است.
 
رئیس رسانه ملی با اشاره به کاهش شدید اعتبارات ریالی و ارزی طی دو سال اخیر گفت: در شرایطی که دشمنان سرمایه‌گذاری بی‌سابقه‌‌ای در حوزه رسانه انجام داده‌اند، توانسته‌ایم با تغییر رویکرد و نوآوری در ارائه تولیدات رسانه‌ای این نابرابری تاریخی را مدیریت کنیم.
 
ضرغامی خاطرنشان کرد: شبکه‌های جدید موضوعی در صدا و سیما که با هدف احترام به مخاطب و افزایش قدرت انتخاب آنان راه‌اندازی شده، توانسته است با حداقل اعتبارات و اعمال مدیریت «داشته‌ها» توفیقات زیادی در جذب مخاطب و ارتقاء رضایتمندی آنان به دست آورد.