شناسهٔ خبر: 63668 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پیش بینی گرد و خاک در تهران

یک کارشناس سازمان هواشناسی از هوای خنک تا سه‌شنبه در تهران خبر داد.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، امین‌حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: از امروز در سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر و خراسان شمالی (شمال خراسان رضوی و دامنه‌های البرز) افزایش ابر و امشب رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی شده است.

وی با بیان این‌که امروز شدت‌ بارش‌ها در استان گلستان خواهد بود، افزود: دریای خزر امروز مواج پیش‌بینی شده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه سامانه بارشی فردا بعدازظهر به شمال غرب کشور وارد می‌شود، گفت: فردا در ارتفاعات و دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس (استان فارس، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی) افزایش ابر همراه با رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت که این امر تا یکشنبه ادامه دارد.

نقشینه بیان کرد: کاهش دمای سه درجه‌ای امشب برای دامنه‌های شرقی و شمال شرق کشور پیش‌بینی شده است.

همچنین می‌توان گفت برای شرق کشور طی سه روز آینده وزش باد شدید همراه با گرد و غبار و کاهش دید افقی رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز و فردا در نواحی مرکزی کشور شاهد وزش باد شدید خواهیم بود که این امر موجب گرد و خاک و کاهش دید افقی در شمال اصفهان، قم، سمنان و جنوب تهران می‌شود همچنین باید بگویم از امشب تا یکشنبه تهران در ارتفاعات شاهد بارش باران خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: دمای امروز تهران ۳۴ درجه، فردا ۳۵ درجه سانتی‌گراد خواهد بود و کاهش دما را تا سه‌شنبه هفته آینده در تهران خواهیم داشت و هوای خنک حاکم خواهد بود و مجدد سه‌شنبه افزایش دما و آخر هفته کاهش دما در تهران حاکم است.

نظر شما