شناسهٔ خبر: 63448 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

در جلسه غیرعلنی امروز مجلس

لاریجانی: دولت انتقادها را به عنوان یک فرصت قلمداد کند

دولت-مجلس نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: لاریجانی گفت از دولت انتظار می‌رود انتقادها را به عنوان یک فرصت در جهت انجام هرچه بهتر ماموریت‌های خود مدنظر قرار دهد.

به گزارش نماینده، جمشید جعفرپور در گفت‌وگو با فارس،  با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه غیرعلنی امروز عنوان کرد که ما در هر شرایطی باید اولویت‌های کشور را در نظر داشته و آنان را از دست ندهیم.

وی ادامه داد: لاریجانی گفت که مسائل اقتصادی حل مشکلات در این حوزه اولویت اول امروز کشور است و باید نسبت به حل آنها اقدام شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: رئیس مجلس ضمن انتقاد به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور، خواهان اصلاح این گونه اظهارات بود.

جعفرپور خاطرنشان کرد: لاریجانی عنوان کرد که از جانب مجلس نیز نباید به گونه‌ای رفتار شود که این موضوع به یک منازعه بین قوای مقننه و مجریه تبدیل شود.

وی افزود: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که حرکت قوای سه گانه باید در یک جهت و در همان سمت و سویی که رهبر معظم انقلاب مشخص کرده‌اند باشد و در جهت حل مشکلات کشور اقدام کنند از این رو اظهارات اخیر رئیس‌جمهور نیز باید خاتمه یافته تلقی شود.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لاریجانی عنوان کرد که از دولت نیز انتظار می‌رود انتقادها را به عنوان یک فرصت در جهت انجام هرچه بهتر ماموریت‌های خود مدنظر قرار دهد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۰۵۲۱۰۰۱۰۱۳#sthash.۸isK۲۳qH.dpuf

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۵-۲۱ ۲۱:۵۷محمد 0 0

    یک سوال؟؟
    
    چرا دبیر امنیت ملی  و  وزارت خارجه  از  انتخاب  نخست وزیر  غیر قانونی  عراق  العبادی   زود پاسخ داده  و به  ایشان تبریک  گفتند !!؟؟؟؟؟؟
    
    چیزی  که مشخص است در  عراق  یک کودتا سیاسی  علیه  دولت  قانون در حال انجام است 
                                

نظر شما