شناسهٔ خبر: 63230 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

زاکانی: اسرائیل برای حیات خود در غزه دست و پا می‌زند

زاکانی نماینده مردم تهران گفت: اسرائیل در غزه صدها کودک و زن بی‌گناه را از بین برد و تعداد زیادی از مردم بی‌دفاع را شهید کرد، این رژیم اشغالگر برای استمرار و حیات خودش دست و پا می‌زند.

به گزارش نماینده علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: اسرائیل در غزه صدها کودک و زن بی‌گناه را از بین برد و تعداد زیادی از مردم بی‌دفاع را شهید کرد، این رژیم اشغالگر برای استمرار و حیات خودش دست و پا می‌زند.

وی با بیان اینکه اسرائیل وجود مقاومت در غزه را مساوی با نابودی خودش می‌داند، افزود: تلاش رژیم صهیونیستی در منطقه به خاطر این است که می‌خواهد ذلت و خواری که از وجود مقاومت برای آنها رقم خورده را جبران کند.

زاکانی تصریح کرد: اسرائیل قبل از انقلاب اسلامی توانست بر کشورهای عربی پیروز شود ولی بعد از انقلاب تجربه‌ شکست‌های متعددی را داشته است و امروز هم با اراده ملت‌های مسلمان در غزه مقاوم دست و پنجه نرم می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسرائیل در حمله به غزه اهدافی را دنبال می‌کرد، تاکید کرد: اسرائیل در غزه با استفاده از همه توان و قدرت خود تلاش کرد به این اهداف برسد و ناکامی‌های گذشته را جبران کند ولی همانطور که دیدیم به این خواسته شوم خود نرسید و برعکس یک پرده سیاه از درنده خویی و وحشی‌گری را در پرونده خودش ثبت کرد.

زاکانی در خاتمه اظهار داشت: امیدواریم هرچه زودتر با نابودی و فروپاشی رژیم اشغالگر صهیونیستی شاهد پیروزی قطعی ملت فلسطین باشیم.