شناسهٔ خبر: 63118 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اصولگرایان مرجع سیاسی دارند/ آیت الله موحدی کرمانی می تواند رهبر جریان اصولگرا باشد

بوربور فعال سیاسی اصولگرا، آیت‌الله موحدی کرمانی را یکی از مراجع سیاسی اصولگرایان دانست و گفت: وی می‌تواند رهبری جریان اصولگرایی را برعهده بگیرد، البته بزرگان دیگری نیز وجود دارند.

به گزارش  نماینده حبیب‌الله بوربور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اعلام اینکه کنگره سراسری جمعیت وفاداران بزودی برگزار خواهد شد، پیرامون فعالیت‌های انتخاباتی تشکل متبوعش نیز اظهار داشت: اگر هم اکنون جو انتخاباتی در کشور آغاز شود، همه فعالیت‌ها لوث خواهد شد و اگر دولت به جای فعالیت‌های تخصصی به دنبال مسائل سیاسی و برخی از فعالان سیاسی دولتمردان را تحت تاثیر فعالیت‌های خود قرار دهند، کار‌ها لنگ می‌ماند، بنابراین به صلاح نظام نیست.  
 
عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نماینده ما (توکلیان و میرزاپور) در نشست‌های پنجشنبه اصولگرایان شرکت می‌کنند، افزود: در راستای همگرایی اصولگرایان و وحدت میان آنان در قالب جبهه پیروان عمل می‌کنیم، این جبهه نیز یک هفته در میان با تشکل‌های عضو خود دیدار می‌کند.  
 
بوربور، آیت‌الله موحدی کرمانی را یکی از مراجع سیاسی اصولگرایان دانست و گفت: وی می‌تواند رهبری جریان اصولگرایی را برعهده بگیرد، البته بزرگان دیگری نیز وجود دارند.  
 
وی ضمن آرزوی سلامتی برای آیت‌الله مهدوی کنی، افزود: درست است که جایگزینی نمی‌شود برای ایشان منصوب کرد، اما اینکه بگوییم کسی به عنوان مرجع سیاسی برای اصولگرایان وجود ندارد، مورد قبول نیست.  
 
بوربور همچنین افزود: جلسات همگرایی اصولگرایی با محوریت حجت‌الاسلام تقوی به خوبی برگزار می‌شود، وی با اکثر فعالان سیاسی اصولگرا رایزنی می‌کند و گزارش خود را به بزرگان ارائه می‌دهد.