شناسهٔ خبر: 63047 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بازدید قلعه‌نویی از کمپ حجازی/اظهارنظر قاضی درباره مصدومیتش

امیر قلعه‌نویی امروز زودتر از همه به محل تمرین استقلال آمد و از کمپ مرحوم ناصر حجازی بازدید کرد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس تمرین ریکاوری بازیکنان اصلی بازی دیروز استقلال مقابل استقلال خوزستان امروز در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانیم.

* امر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز زودتر از همه به کمپ استقلال آمده بود و از قسمت‌های مختلف کمپ بازدید کرد.

* مگویان بازیکن ارمنستانی تیم فوتبال استقلال اولین بازیکنی بود که در تمرین امروز حاضر شد.

* دکتر رضایی پزشک تیم فوتبال استقلال درباره مصدومیت محمد قاضی در بازی دیروز به خبرنگار فارس گفت: بازی مشکل خاصی ندارد و می‌تواند با تیم تمرین کند چراکه مصدومیت این بازیکن جدی نیست.

* رختکن بازیکنان استقلال در کمپ این باشگاه تغییر کرد. آبی‌پوشان پیش از این در قسمت شمالی این کمپ لباس‌هایشان را عوض می‌کردند اما از امروز رختکن این تیم به زیر سکوهای تماشاگران منتقل شده است.

*از آنجایی که قرار بود تمرین امروز صبح استقلال برای بازیکنانی باشد که دیروز به صورت فیکس مقابل استقلال خوزستان بازی کردند تنها ۹ بازیکن در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر شدند و به تمرین پرداختند.

* در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه و با سوت ایمان عالمی تمرین آبی‌پوشان در هوای گرم آغاز شد.

* در ابتدای تمرین تنها ۸ بازیکن حضور داشتند اما ۱۰ دقیقه پس از شروع آن محسن فروزان دروازه‌بان استقلال به محل تمرین آمد و بلافاصله پس از تعویض لباس به تمرین اضافه شد. 

* رنگ پیراهن میلاد فخر‌الدینی و محسن فروزان با ۷ بازیکن دیگر استقلال متفاوت بود.

* پیش از شروع تمرین آرش برهانی روز خبرنگار را به خبرنگاران حاضر در کمپ تبریک گفت.

* در حالی که پزشک تیم استقلال عنوان کرده بود قاضی مشکلی برای تمرین ندارد اما این بازیکن در گفت‌وگوی کوتاهی به فارس گفت: از ناحیه مچ پای چپ آسیب دیدم و مشخص نیست به بازی با سپاهان می‌رسم یانه.

* محمود فکری،جواد زرینچه و شاهرخ بیانی از مربیان استقلال و میرشاد ماجدی سرپرست این تیم در تمرین امروز غایب بودند البته ستار همدانی هم با ۱۰ دقیقه تاخیر در کمپ حاضر شد.

* زمانی که همدانی به محل تمرین آمد آندرانیک تیموریان بازیکن استقلال به شوخی به این مربی گفت که دیر به تمرین آمده است.

* سرژیک تیموریان برادر آندرانیک تیموریان و پیشکسوت باشگاه استقلال امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد.

*هواداران استقلال که در محل تمرین حضور داشتند با دستکشی که عدد ۴ را نشان می دهد عکس یادگاری می گرفتند تا برای پرسپولیس در تمرینشان هم کری بخوانند.

* حدود ۱۰ هوادار هم تمرین امروز استقلالی‌ها را تماشا می‌کردند. محور حرف‌های این هواداران باخت پرسپولیس به فولاد و اینکه علی دایی بالاخره قبول کرده بود که تیمی از پرسپولیس سرتر است بود.

* بازیکنان استقلال ۱۵ دقیقه بعد از دویدن زیر نظر ایمان عالمی به ادامه تمریناتشان پرداختند.

* خسرو حیدری تنها غایب تمرین امروز صبح استقلال بود.

* محسن فروزان بعد از تمرین به صورت اختصاصی به تمرینات خود ادامه داد.

* قرار است بازیکنان ذخیره و نیمکت‌نشین استقلال امروز در زمین شماره دو آزادی به مصاف تیم ملی جوانان برود.

نظر شما