شناسهٔ خبر: 63001 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

حواشی دیدار استقلال - صنعتی؛

استقلالی‌ها دایی را اخراج کردند!

تعدادی از هواداران استقلال معتقد بودند اگر پرسپولیس همچین روندی را ادامه دهد، مطمئنا علی دایی به زودی برکنار خواهد شد.

به گزارش نماینده، دیدار تیم‌های استقلال تهران و صنعتی خوزستان از هفته دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که حواشی این بازی را در زیر می‌خوانید:

* قبل از شروع دیدار دو تیم و به مناسبت روز خبرنگار سازمان لیگ از خبرنگاران قدردانی کرد و بهرام افشار زاده و مهدی تاج با اهدای لوح یادبود به مناسبت این روز از خبرنگاران زحمتکش ورزشی تقدیر به عمل آوردند.

* پس از مدتها که هواداران زیادی برای تماشای مسابقات فوتبال به ورزشگاه‌ها نمی‌آمدند، امروز حدود ۸ هزار نفر به ورزشگاه آزادی آمده و تیم استقلال را مورد تشویق قرار دادند.

* تعدادی از هواداران استقلال معتقد بودند اگر پرسپولیس همچین روندی را ادامه دهد، مطمئنا علی دایی به زودی برکنار خواهد شد.

* حنیف عمران‌زاده، امید ابراهیمی، شاهرخ بیانی، بهرام افشارزاده و تنی چند از مسئولان تیم فوتبال صنعتی خوزستان در جایگاه ویژه حضور داشتند.

* پرویز برومند دروازه‌بان سال‌های نه چندان دور استقلال، در ورزشگاه حضور داشت که به شدت از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت. وی با تکان دادن پرچم استقلال نشان داد که هنوز هم به این تیم تعصب دارد.

* قبل از شروع دیدار امیر قلعه‌نویی به نیمکت صنعتی خوزستان آمد و با عبدالله ویسی خوش و بش کرد.

* بازیکنان دو تیم در ابتدای شروع بازی با تشکیل حلقه اتحاد هم قسم شدند تا بتوانند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

* با توجه به اینکه روز گذشته پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان شکست را پذیرا شده بود، هواداران استقلال از بازیکنان خود می‌خواستند تا با پیروزی در این دیدار فاصله امتیازی خود را با رقیب همیشگی بیشتر کنند.

 

منبع: مهر

نظر شما