شناسهٔ خبر: 62979 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جعفری عنوان کرد

ادامه نگرانی‌های نمایندگان مجلس از عملکرد وزیر علوم/ فردا؛ روز تصمیم‌گیری برای استیضاح فرجی‌دانا

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه شنبه در جلسه‌ای با حضور وزیر علوم، برای استیضاح وی تعیین تکلیف می‌شود، گفت: نگرانی‌های نمایندگان مجلس از عملکرد وزیر علوم همچنان ادامه دارد.

به گزارش نماینده، قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با نگرانی‌های نمایندگان مجلس از عملکرد وزیر علوم گفت: عملکرد وزیر علوم نگرانی‌هایی را برای برخی‌ از نمایندگان مجلس ایجاد کرده و اخیرا جلسه‌ای با فرجی‌دانا داشتیم که در این جلسه وی گزارشی از فعالیت‌های خود برای برطرف کردن نگرانی‌های نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات در جلسه‌ای که با وزیر علوم داشتند، صریحا و دوستانه دغدغه‌های خود را اعلام کردند و از وزیر علوم خواستند برای رفع این نگرانی‌ها اقدام کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته وزیر علوم فعالیت‌هایی را برای از بین بردن دغدغه‌های نمایندگان انجام داده ولی نمایندگان منتظر اقدامات بعدی فرجی‌دانا هستند و نگرانی‌های آنها همچنان باقی است.

جعفری با بیان اینکه شنبه وزیر علوم برای جلسه تعیین تکلیف استیضاح با نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات به مجلس می‌آید، گفت: وزیر علوم قرار شده یکسری اقدامات را انجام دهد و شنبه آینده‌ در جلسه‌ای که با نمایندگان کمیسیون دارد مشکلات بررسی شده و نمایندگان برای اقدام بعدی تصمیم بگیرند.

 

نظر شما