شناسهٔ خبر: 62799 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حاجی دلیگانی:

اقدام خاصی توسط وزیر نیرو صورت نگرفته است/ در صورت ادامه این روند استیضاح پابرجا خواهد ماند

حاجی دلیگانی یکی از استیضاح‌کنندگان وزیر نیرو گفت: علیرغم گذشت دو هفته از فرصت یک ماهه نمایندگان اقدام خاصی از سوی وزیر نیرو صورت نگرفته و در صورت ادامه این روند، استیضاح پابرجا باقی خواهد ماند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس حسین‌علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهلت یک ماهه استیضاح‌کنندگان به وزیر نیرو گفت: تا کنون اقدام خاصی از سوی وزیر نیرو برای رفع دغدغه‌های مطرح شده در متن استیضاح صورت نگرفته و چنانچه در روزهای آینده نیز کار به همین شکل ادامه پیدا کند استیضاح پابرجا باقی خواهد ماند.

وی افزود: علیرغم گذشته حدود دو هفته از فرصت یک ماهه نمایندگان به وزیر نیرو اقدام یا تصمیم خاصی از سوی وی در جهت رفع مشکلات مشاهده نمی‌شود و من فکر می‌کنم که باید نمایندگان تصمیم خود را مبنی بر استیضاح پیگیری کنند و بر اعلام‌ وصول استیضاح اصرار داشته باشند.

گفتنی است چندی پیش تعدادی از نمایندگان طرح استیضاح وزیر نیرو را با ۱۴ امضا به هیأت‌رئیسه مجلس تحویل دادند که در جلسه مشترک استیضاح کنندگان، وزیر نیرو و رئیس مجلس مقرر شد تا نمایندگان به وزیر یک ماه فرصت دهند تا نسبت به رفع دغدغه‌ها اقداماتی را صورت دهد.

نظر شما