شناسهٔ خبر: 62732 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نماینده مردم زاهدان در مجلس:

مدعیان حقوق بشر کشتار انسان‌های بی‌گناه را به نظاره می‌نشینند

نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: مدعیان حقوق بشر کشتار زنان و کودکان و انسان‌های بی‌گناه را به نظاره می‌نشینند اما همچنان شعار حقوق بشر سر می‎دهند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس حسینعلی شهریاری اظهار کرد: حقوق بشر بیشتر یک شعار است از طرف کشورهای اروپایی و آمریکایی که مدعی حقوق بشر هستند اما بیشترین جنایات را در غزه انجام می‌دهند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: مدعیان حقوق بشر کشتار زنان و کودکان و انسان‌های بی‌گناه را به نظاره می‌نشینند اما همچنان شعار حقوق بشر سر می‎دهند.

این مسئول ادامه داد: عامل اصلی جنایات داعش در سوریه و عراق کشورهای مدعی حقوق بشر هستند.

اجرای  رضایتبخش طرح تحول نظام سلامت در استان‌ها 

رئیس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت افزود: این طرح در تمام کشور آغاز شده و اکثر مردم از نحوه اجرای آن رضایت دارند.

شهریاری بیان کرد: با توجه به موفقیت این طرح تاکنون، امیدواریم تا پایان درست اجرا شود و در کاهش دغدغه‌های بیماران موثر باشد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در زمینه مهم‎ترین موضوعات در دست بررسی در حوزه سیستان و بلوچستان افزود: مهم‎ترین دغدغه مردم سیستان و بلوچستان اشتغال و برطرف شدن معضل بیکاری است که برنامه‌ریزی و اقدامات لازم در دستور کار قرار دارد.

شهریاری گفت: ۳۰ درصد مردم شهرستان زاهدان از آب آشامیدنی سالم بی‌بهره هستند که باید برای برطرف کردن این مشکل مردم اقدام اساسی صورت گیرد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هم‎اکنون شهرستان زاهدان نیز از نظر آب، وابسته به منطقه سیستان است که اگر منابع آب جدید پیش‌بینی نشود قطعا این شهرستان هم به سرنوشت منطقه سیستان دچار خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما