شناسهٔ خبر: 62697 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اعتراض آرژانتین به حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل در نوار غزه

دولت آرژانتین اعتراض شدید خود را نسبت به حمله اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل در جنوب نوار غزه اعلام کرد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس وزارت امور خارجه آرژانیتن طی بیانیه‌ای به نمایندگی از دولت این کشور ضمن اعتراض به حمله وحشیانه ارتش اسرائیل به مدرسه‌ای در جنوب نوار غزه که موجب کشته شدن بیش از ۱۰ نفر نیز شده بود، از شورای امنیت سازمان ملل درخواست کرد تا با دخالت در این بحران قتل عام مردم بی‌دفاع فلسطین را پایان دهد.

خبرگزاری «ته‌لام» در این خصوص نوشت: آرژانتین در متن این بیانیه تأکید کرده بود که حمله اسرائیل به مدرسه سازمان ملل باید پیگیری شده و در جوامع قضایی مورد قضاوت قرار گیرد.

حمله هوایی اخیر ارتش اسرائیل به مدرسه سازمان ملل در شهر «رفح» در نزدیکی مرز این کشور با مصر پناهگاه تعداد زیادی از فلسطینیان بی‌خانمان به شمار می‌رفته است.

دولت آرژانتین در ادامه تأکید کرد که شورای امنیت سازمان ملل هرچه سریعتر باید به این کشتار پایان داده و نیروهای بیگانه را از این منطقه خارج کند و همچنین تمامی موانع موجود در مرزهای فلسطین به منظور جلوگیری از ورود هرگونه کمک و انتقال مجروحان به دیگر کشورها را از سر راه بردارد.

به گزارش فارس، آرژانتین در طول تهاجمات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه بارها حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و نسبت به اقدامات غیر انسانی رژیم اسرائیل و استفاده از توان نظامی خود در برابر ملت بی‌دفاع غزه مخالفت شدید کرده است.

نظر شما