شناسهٔ خبر: 62696 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

معاون وزیر خارجه مالزی: اسرائیلی‌ها از مردم فلسطین به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند

معاون وزیر خارجه مالزی در حاشیه نشست کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد ابراز داشت: فلسطینی‌ها توسط اسرائیلی‌ها به عنوان عامل و سپر انسانی استفاده می‌شوند‌ و متأسفانه رژیم اشغالگر، مردم فلسطینی را به صورت وحشیانه‌ای می‌کشد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس معاون وزیر امور خارجه مالزی در نشست وزیران امور خارجه کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد جهت رسیدگی به وضعیت غزه امروز (دوشنبه) با بیان اینکه شدیدا حملات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین و کشتار این مردم بیگناه را محکوم می‌کنیم، گفت: حملات آشکار موشکی صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان نقض قوانین بین‌المللی است و مالزی عاملین و مرتکبین آن را محکوم می‌‌کند.

وی با بیان اینکه جنایت‌های صورت گرفته توسط صهیونیست‌ها در غزه نقض آشکار اصول اخلاقی و انسانی است، ‌افزود: هر روز شاهد تشدید افزایش حملات صهیونیست‌ها هستیم و آنها منازل مسکونی و بیمارستان‌های فلسطینیان را مورد هدف قرار می‌دهند.

معاون وزیر خارجه مالزی در ادامه بیان داشت: فلسطینی‌ها توسط اسرائیلی‌ها به عنوان عامل و سپر انسانی استفاده می‌شوند‌ و متأسفانه رژیم اشغالگر، مردم فلسطینی را به صورت وحشیانه‌ای می‌کشد.

وی تصریح داشت: مقاومت فلسطینیان در برابر نیروهای نظامی اسرائیلی برای دنیا به خوبی آشکار شده است و با اینکه تبلیغات فراوانی در دنیا برای دفاع از فلسطین صورت می‌گیرد ولی سکوت جوامع بین‌المللی برای حامیان ملت فلسطین مشکل ایجاد کرده و باید تلاش‌های آنان برای ثبات در فلسطین دو چندان شود.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل باید برای جنایت‌هایی که انجام داده محکوم شود و به دادگاه‌‌های بین‌المللی فرستاده شود و همچنین قطعنامه‌های صادر شده سازمان ملل به نفع مردم فلسطین باید سریعا اجرایی گردد و برقراری ثبات و صلح نیز در فلسطین صورت پذیرد.

وی در پایان افزود: ‌از سازمان‌‌های دولتی و غیردولتی مالزی خواسته‌ایم که به ملت فلسطین کمک کنند تا از رنج و آلام آنها بکاهیم.

نظر شما