شناسهٔ خبر: 62686 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

لیونی: اسرائیل در صدد ایجاد «دیوار زیرزمینی» در برابر غزه می‌باشد

وزیر دادگستری رژیم «اسرائیل»، روز دوشنبه فاش کرد که رژیم صهیونیستی در حال بررسی احتمال جداسازی فیزیکی از نوار غزه از طریق استفاده از موانع زیرزمینی می‌باشد.

به گزارش نماینده به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست، «زیپی لیونی» وزیر دادگستری رژیم «اسرائیل»، روز دوشنبه فاش کرد که رژیم صهیونیستی در حال بررسی احتمال جداسازی فیزیکی از نوار غزه از طریق استفاده از موانع زیرزمینی می‌باشد.

بر اساس این گزارش، این عضو جناح چپ کابینه رژیم صهیونیستی که پیشتر وزیر خارجه تل‌آویو بود افزود که این اقدام صرفنظر از هزینه‌های زیاد آن، ارزش ایجاد شدن را دارد.

وی به ابزارهای فناوری اشاره کرد که در حال بررسی است و این ابزارها می‌تواند موثر واقع شود زیرا این حائل زیرزمینی احتمالاً از بالای سطح زمین قابل مشاهده نیست.

لیونی، روز ۲۲ ژوئیه سال جاری میلادی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تا زمانیکه تمامی تونل‌های غزه را از بین نبرده است، تهاجمات خود در نوار غزه را متوقف نمی‌کند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی که ۱۷ ژوئیه آغاز شد، به روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت گفت« اول از همه، تا زمانیکه پروژه تونل‌ها را به اتمام نرسانیم، عملیات نظامی متوقف نمی شود.

از زمان حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به غزه، بیش از یکهزار و ۸۲۰ فلسطینی از جمله زنان و کودکان بی‌گناه به شهادت رسیدند و بیش از ۱۰ هزار نفر دیگر نیز زخمی شدند.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که ۶۴ نظامی صهیونیستی نیز در درگیری‌ها و پاسخ حماس به حملات موشکی اسرائیل، کشته شدند.

به گزارش فارس رژیم صهیونیستی مدعی شده است که حدود ۴ هزار و ۷۰۰ نقطه در سراسر غزه را از ۸ ژوئیه تاکنون را هدف گرفته است.

نظر شما