شناسهٔ خبر: 62553 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تبریک استقلالی‌ها به آندو و صحبت قلعه‌نویی با بازیگر کلاه پهلوی

آخرین اخبار و حواشی تمرین امروز استقلالی ها

بازیکنان تیم فوتبال استقلال با دیدن هافبک تیمشان به وی تبریک گفتند.

به گزارش نماینده، تمرین نوبت صبح تیم فوتبال استقلال ساعت ۱۱:۳۰ امروز در مجموعه ورزشی انقلاب انجام شد.

* حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی به دلیل مصدومیت به همراه هاشم بیک‌زاده و امید ابراهیمی غایبان تمرین استقلال بودند. همچنین محمود فکری یکی از دستیاران امیر قلعه‌نویی هم در تمرین حضور نداشت.

* اعضای تیم فوتبال پارسه مشغول تمرین در سالن ورزشی مجموعه انقلاب بودند که برخی از بازیکنان این تیم از جمله داود سیدعباسی، علی قربانی و همچنین پرویز کماسی مربی بدنساز این تیم با استقلالی‌ها برخورد گرمی داشتند.

* بازیکنان استقلال با دیدن آندرانیک تیموریان که شب گذشته به عنوان بهترین بازیکن فصل سیزدهم لیگ برتر انتخاب شد به او تبریک گفتند و برای وی آرزوی موفقیت کردند.

* نکته قابل توجه در تیم پارسه حضور هوتن قلعه‌نویی فرزند امیر قلعه‌نویی در این تیم بود که تعجب خبرنگاران و بازیکنان را به همراه داشت. هوتن با لباس شماره ۲۷ پارسه همراه سایر بازیکنان این تیم تمرین می‌کرد. وی همچنین با دیدن پدرش در مورد وضعیت خود در تیم پارسه صحبت کرد.

* امیر حاج‌ قاسم مربی بدنساز استقلال به مدت ۲ هفته است بنا به دلایلی در تمرینات شرکت نمی‌کند و این مسئله باعث شد قلعه‌نویی از کریم بوستانی بخواهد با وی تماس بگیرد و درباره علت حضور نداشتن حاج قاسم از او سوال کند.

* امیر علی دانایی‌فر بازیگر تلویزیون و سینما که در سریال کلاه‌ پهلوی بازی می‌کرد در سالن ورزشی مجموعه انقلاب حضور داشت و دقایقی به صورت خصوصی با امیر قلعه‌نویی گفت‌وگو کرد. دانایی‌فر که رابطه خوبی با سرمربی استقلال دارد در مورد اوضاع این تیم و برخی از مسائل با وی صحبت کرد.

* در راهروهای منتهی به سالن وزنه پلاکاردهای زیادی که روی آن نوشته شده بود «پیش به سوی موفقیت در بازی‌های آسیایی و پارآسیایی اینچئون ۲۰۱۴» دیده می‌شد.

* همزمان با تمرین تیم استقلال در قسمت دیگری از مجموعه انقلاب انتخابات فدراسیون قایقرانی برگزار می‌شد.

* خسرو حیدری با تأخیر در تمرین حاضر شد که امیر قلعه‌نویی او را صدا کرد و به حالت شوخی به این بازیکن گفت که باز هم دیر آمدی!؟ حیدری سعی می‌کرد که از جواب دادن به این سوال طفره برود اما قلعه‌نویی او را نگه داشت و از او خواست به عنوان یکی از بزرگترهای تیم در تمرین زودتر حاضر شود.

به گزارش تسنیم، استقلال روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی و از هفته دوم مسابقات لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

نظر شما