شناسهٔ خبر: 62479 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

کوثری مطرح کرد؛

جزئیات طرح دو فوریتی مجلس برای کمک به مردم فلسطین/ اختصاص بودجه برای تسلیح فلسطینیان

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: هفته آینده طرح دو فوریتی به هیات رئیسه مجلس ارائه خواهد شد که با تصویب آن به دولت اجازه داده می شود کمک های انسان دوستانه و نظامی به غزه و کرانه باختری ارسال کند.

به گزارش نماینده اسماعیل کوثری در گفتگو با مهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تجهیز ملت فلسطین گفت: دولت، نیرو های مسلح، مسلمانان و آزادی خواهان جهان موظف به کمک به ملت فلسطین هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: به دلیل مشکلات مردم غزه و هجمه سنگین رژیم صهیونیستی به مردم غزه تاکید شده که مردم کرانه باختری مجهز شوند تا جبهه ای علیه اسرائیل در این منطقه باز شود و در نتیجه هجمه بر مردم غزه کاهش یابد. تاکید مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی مبنی بر لزوم تجهیز مردم فلسطین هم در این راستا است.

کوثری تاکید کرد: مردم کرانه باختری می توانند با مسلح شدن و استفاده از امکانات نظامی به مردم غزه کمک کنند تا رژیم صهیونیستی در دو جبهه با مردم فلسطین بجنگد و به تبع از حجم فشارها به مردم غزه کاسته شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: هفته آینده طرح دو فوریتی به هیات رئیسه مجلس ارائه خواهد شد که با تصویب آن به دولت اجازه داده می شود کمک های انسان دوستانه و نظامی به غزه و کرانه باختری ارسال کند.

وی ادامه داد: با تصویب این طرح بودجه ای برای ارسال غذا و دارو به غزه و کرانه باختری در نظر گرفته می شود، این طرح در مقابل طرحی که اخیرا در کنگره آمریکا برای کمک 225 میلیون دلاری به اسرائیل به تصویب رسید، تهیه می شود.