شناسهٔ خبر: 62379 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

افجه‌ای عنوان کرد:

تهدید به شکایت ۵ استقلالی همزمان با اظهارات نکونام/آشتی نه؛ تا آخر پیگیر هستیم

سخنگوی باشگاه استقلال با رد آنچه رئیس هیئت مدیره این باشگاه گفته، تاکید کرد که قصد آشتی دادن قلعه‌نویی و نکونام را ندارند.

به گزارش نماینده، سید سعید افجه‌ای در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اینکه کامران صاحب‌پناه رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرده باشگاه قصد آشتی دادن امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام را دارد، اظهار داشت: ابتدا از طرف مجموعه باشگاه استقلال درگذشت حسین معدنی مربی تیم ملی والیبال و همچنین ناصر احمدپور پیشکسوت مطبوعات ورزشی را تسلیت می‌گویم.

وی با اشاره به صحبت‌های صاحب‌پناه تصریح کرد: با روحیه‌ای که از امیر قلعه‌نویی سراغ داریم، بعید است که او بخواهد با یک روبوسی قضیه را فیصله دهد. هم قلعه‌نویی و هم باشگاه مُصر است که تا آخر پیگیر اظهارات نکونام و شکایت از این بازیکن باشد.

سخنگوی باشگاه استقلال ادامه داد: نظر صاحب‌پناه به عنوان رئیس هیئت مدیره استقلال محترم است اما من به عنوان سخنگوی باشگاه استقلال اعلام می‌کنم که نظر بیشتر اعضای هیئت مدیره این است که تا آخر پیگیر شکایت از نکونام باشیم. بنابراین باشگاه استقلال قصد آشتی دادن قلعه‌نویی و نکونام را ندارد.

افجه‌ای در مورد شکایت از مهدی رحمتی، ایمان موسوی و جواد نکونام گفت: از این ۳ بازیکن به کمیته اخلاق شکایت کرده‌ایم. در مورد نکونام باید بگویم که در بحث فوتبالی از کمیته اخلاق خواستار رسیدگی به اظهارات این بازیکن شده‌ایم. همچنین برخی از صحبت‌‌هایی که علیه قلعه‌نویی بود، توهین، افترا، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بود که قرار است باشگاه استقلال و قلعه‌نویی از طریق مجاری قانون پیگیر شکایت از نکونام باشند.

وی با بیان اینکه صحبت‌های نکونام جرم محسوب می‌شود، عنوان کرد: همزمان با اظهارات رحمتی، موسوی و نکونام ۵ استقلالی سابق با ارسال ۵ نامه به باشگاه استقلال که هر ۵ نفر این نامه‌ها را امضا کرده‌اند، خواستار پرداخت طلب‌های‌ خود شده‌اند و از طریق وکیل خود تهدبد به شکایت کرده‌اند. موضع باشگاه این نیست که طلب کسی داده نشود اما کار این ۵ نفر خودجوش نبوده و قصد دارند آرامش استقلال را بر هم بزنند. با توجه به اینکه هفته نخست مسابقات لیگ را پشت سر گذاشتیم، جریانی راه افتاده که قصد ایجاد حاشیه برای استقلال را دارد.

سخنگوی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در میان این ۵ نفر بازیکنانی وجود دارند که ادعای استقلالی بودن می‌کردند و جالب است بدانید که رقم طلب آنها از استقلال زیاد نیست. این ۵ نفر از طریق وکیل شکایت کرده‌اند که نشان می‌دهد کارشان خودجوش نیست. این ۵ نفر بدانند که پیگیر این مسئله هستیم که بدانیم جریان آنها از چه قرار است.

نظر شما