شناسهٔ خبر: 62372 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عضو مجلس خبرگان رهبری:

اقدام شهرداری تهران در طرح اکرام بانوان مورد حمایت ماست

کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اکرام بانوان و رعایت حرمت، شان، جایگاه و منزلت زن براساس ضوابط اسلامی بوده و کار شهرداری تهران در طرح اکرام بانوان مورد حمایت و پشتیبانی است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس آیت‌الله عباس کعبی  با اشاره به بیانیه شهرداری تهران مبنی بر اکرام بانوان اظهار کرد: اکرام بانوان و رعایت حرمت، شان، جایگاه و منزلت زن بر اساس ضوابط اسلامی بوده و کار شهرداری تهران در طرح اکرام بانوان مورد حمایت و پشتیبانی است.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها و مسئولان نظام در سطوح مختلف از این کار پشتیبانی می‌کنند و باید در نظر داشت که این حرکت شهرداری تهران در چارچوب قانون اساسی، قوانین و مقررات کشوری است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: طرح شهرداری تهران در چارچوب سیاست‌های مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و در مسیر طرح حجاب و عفاف بانوان اقدام شده است.

وی با اشاره به مخالفت با بیانیه شهرداری تهران گفت: برخی که استانداردهای بین‌المللی را به رخ می‌کشند، باید بدانند ضوابط شرعی، غیرت اسلامی، ملی و جایگاه و شأن بانوان اقتضا می‌کند که از طرح شهرداری تهران در اکرام بانوان پشتیبانی شود.

کعبی یادآور شد: حرکت شهرداری تهران خداپسندانه است و آثار مثبت زیادی دارد و شهرداری تهران با وجود مخالفت‌ها نباید عقب‌نشینی کند.

نظر شما