شناسهٔ خبر: 62317 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

انتقاد فاطمه رهبر از مدیران وزارت کار

فاطمه رهبر رئیس فراکسیون زنان مجلس شوررای اسلامی با اشاره به اینکه پیشنهاد ما به وزارت کار این است که در حیطه وظایف و اختیارات محوله خود عمل کند، گفت: از آقای ربیعی در خواست می کنیم نسبت به حضور چنین افرادی در این وزارتخانه که نگاه عرضی دارند تجدید نظر کند.

به گزارش نماینده، فاطمه رهبر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، با اشاره به نامه اخیر وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی به شهرداری تهران مبنی براینکه طرح تکریم بانوان مغایر کنوانسیون های بین المللی است گفت: روابط عمومی شهرداری تهران پاسخ خوبی را به قائم مقام وزارت کار داده است که به خاطر این پاسخ و نیز یک بار دیگر به خاطر این اقدام شهرداری از این سازمان تقدیر و تشکر می کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد ما به وزارت کار این است که در حیطه وظایف و اختیارات محوله خود عمل کند افزود: همه دستگاه ها باید اقدامات مناسبی را در جهت گسترش حجاب و عفاف انجام دهند که این وزارتخانه نیز باید همچون سایر دستگاه ها نسبت به اقشار مختلف مرتبط با حوزه وزارتخانه ای خود از جمله کارکنان و پرسنل و ارباب رجوعان اقدامات و وظایف  خود را انجام دهد.

رئیس فراکسیون زنان مجلس شوررای اسلامی خطاب به وزیر کار گفت: از آقای ربیعی در خواست می کنیم نسبت به حضور چنین افرادی در این وزارتخانه که نگاه عرضی دارند تجدید نظر کند.

رهبر ادامه داد: طبق گفته خودشان به کنوانسیون های بین المللی نگاه دارند پس آقای وزیر در انتخاب افراد زیر مجموعه خود تجدید نظر کرده و از افراد شایسته، معتقد به نظام و انقلاب و پایبند به آرمانهای امام و رهبری بهره گیری نمایند.

نماینده مردم تهران گفت: کم نداریم افراد متخصصی که به ارزشهای انقلاب متعهد و پایبند هستند، باید زمینه فراهم شود تا اینگونه افراد مشغول به کار شوند.

رهبر خاطرنشان کرد: وجود افرادی با این تفکرات در دستگاه های دولتی مشکل اساسی است که باید نسبت به آن تجدید نظر صورت گیرد.