شناسهٔ خبر: 62218 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قلعه‌نویی تشویقم کرد،به رسم ادب به سمتش رفتم

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن گفت: سرمربی استقلال من را تشویق کرد و به رسم ادب به سمت او رفتم.

به گزارش نماینده به نقل از فارس رامین رضاییان در خصوص شکست دو بر یک راه‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت: ما با توجه به حاشیه‌هایی که در تیم به وجود آمده بود، آمده بودیم که سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم، در مورد استقلال نمی‌دانم چه باید بگویم، استقلال تیم بزرگی است، حداقل ما می‌توانستیم یک امتیاز از این بازی بگیریم، تمام تلاش خود را انجام دادیم اما قسمت این بود که استقلال به برتری برسد.

وی در خصوص گلی که به ثمر رساند تأکید کرد: من همواره دوست داشتم به تیم‌های استقلال و پرسپولیس گل بزنم، تاکنون مقابل این تیم‌ها پاس گل داده‌ام، اما نتوانسته بودم گل بزنم، تلاش تمام بازیکنان بود که در نهایت منجر شد من به گل برسم، ای کاش این گل حفظ می‌شد و با پیروزی زمین را ترک می‌کردیم. گل به استقلال و تیم دیگر هیچ فرقی نمی‌کند. امیدوارم این باخت را در مسابقات دیگر جبران کنیم.

بازیکن راه‌آهن تصریح کرد: از گلی که زدم خوشحال نیستم زیرا تیمم شکست خورده و این گل ارزشی نداشت و فقط می‌توانم آن را در آرشیو خودم نگه دارم، امیدوارم که بتوانیم در بازی‌های آینده جبران کنیم و نتایج خوبی به دست آوریم.

وی در مورد اینکه در صحنه‌ای از بازی آرنجش به صورت پژمان نوری برخورد کرد تصریح کرد: من همان لحظه هم از نوری معذرت‌خواهی کردم، به هر حال در فوتبال این اتفاق رخ می‌دهد که دست بازیکن باز شود، من سابقه این کار را نداشتم و به هیچ عنوان عمدی نبود.

رضائیان در مورد اینکه با وجود گلزنی تعویض شد و آیا از این موضوع ناراحت نشده بود، تصریح کرد: به هر حال این نظر سرمربی تیم است، طبیعی است که بازیکن پس از تعویض به او بر بخورد، اما ناراحتی بیشتر من از باخت تیمم بود. من پس از گل هم به سمت استیلی رفتم تا خوشحالی‌ام با او تقسیم کنم. او زحمت زیادی برای تیم کشید، مطمئنم که تعویض من هم فنی بوده است نه چیز دیگری.

وی در مورد اینکه پس از تعویض به سمت امیر قلعه‌نویی رفت یادآور شد: قلعه‌نویی پس از اینکه از زمین بازی بیرون آمدم مرا مورد لطف خود قرار داد و تشویقم کرد. او از بزرگان فوتبال ماست و من هم به حکم ادب به سمت او رفتم و دست دادم.

بازیکن راه‌آهن در مورد اینکه آیا مشکلات اخیر این تیم باعث این شکست بوده یا خیر، تأکید کرد: مطمئناً این مسائل ربط داشته است، فکر بازیکنان به این بوده و در تمرینات بیش از ده بار در مورد لیگ برتر سؤال می‌کردند، همه نگران این مسأله بودند، ما قرارداد بسته بودیم و فرصت نقل و انتقالات هم تمام شده بود، با وجود پیشنهاد از تیم‌های دیگر در راه‌آهن ماندیم، به هر حال این موارد روی بازیکنان فشار می‌آورد، خدا را شکر حمیدخان (استیلی) مشکل را حل کرد، هر کسی به غیر از او بود این موارد را قبول نمی‌کرد. استیلی مطمئناً برای ما ماند، امیدوارم این موارد حل شود.

نظر شما