شناسهٔ خبر: 62173 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

لطیفی:

امیدوارم پشت شعارها خط‌دهی نباشد...

مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: امیدوارم در پشت شعارهایی که علیه من داده شد، خط‌دهی وجود نداشته نباشد.

به گزارش نماینده، علی لطیفی بعد از شکست ۲ بر یک راه‌آهن مقابل استقلال درباره اعتراض‌هایش در کنار زمین و واکنش تماشاگران استقلال گفت: من در کنار زمین به دنبال تهییج بازیکنان بودم و هر کاری کردم تا فشار را از بازیکنان جوان تیم بگیرم.  

وی افزود: ما بازی تدارکاتی نداشتیم و به خاطر آنکه برخی تیم‌های لیگ برتری قول داده بودند با ما بازی کنند و این کار را انجام ندادند جام شهدا را هم از دست دادیم. با این حال معتقدم راه‌آهن جزو تیم‌های خوب امسال خواهد بود و موفق خواهد شد.

لطیفی خاطرنشان کرد: تماشاگران هرچه بگویند حق دارند اما به دلیل آنکه زمانی در آکادمی استقلال بودم و نمی‌گذاشتم عده‌ای در کارها دخالت کنند، امیدوارم خط‌دهی پشت این مسائل نباشد. من همه هواداران استقلال را دوست دارم و مطمئن‌ هستم راه‌آهن و البته استقلال با حضور امیر قلعه‌نویی امسال نتیجه خواهند گرفت.

وی افزود: لیدرهایی در استقلال حضور دارند که سال‌هاست آنها را می‌شناسم و با شخصیت و بزرگوار هستند، منظورم معدود افرادی است که خودشان هم در جریان‌اند و من در آکادمی باشگاه استقلال به آنها اجازه ورود و بازیکن جمع کردن ندادم. قلعه‌نویی در جریان اتفاقات آن زمان است و من تنها درباره آنها صحبت می‌کنم و برای سایر لیدرها و تماشاگران استقلال احترام قائل هستم.

مربی راه‌آهن خاطرنشان کرد: ما تنها ۳ هفته فرصت بدنسازی و تمرین داشتیم. استقلال از یک ماه قبل در اردو بود که البته آنها کار طبیعی خود را انجام دادند و این ما بودیم که فرصت چندانی برای آماده‌سازی جهت این دیدار نداشتیم.

وی افزود: حاشیه‌ها برای تیم ما وجود داشت و بحث دادستانی هم کمی سبب شد روحیه بازیکنان ما پایین بیاید اما آنها زحمت خود را در این بازی کشیدند.

لطیفی در پایان گفت: در مورد شعار تماشاگران آنها را مقصر نمی‌دانم و به خاطر سال‌ها حضور در فوتبال با این مسائل آشنایی دارم. من خودم زمانی برای استقلال بازی کردم.

 

 

منبع: تسنیم

نظر شما