شناسهٔ خبر: 61832 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جوکار:

تهاجم صهیونیست‌ها به غزه تکرار تاریخ است/ آتش‌بس موقت برگ برنده‌ای برای رژیم صهیونیستی خواهد بود

جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آتش‌بس موقت برگ برنده‌ای برای رژیم صهیونیستی خواهد بود چرا که هم‌اکنون رژیم صهیونیستی و آمریکا و حامیان این رژیم غاصب و جامعه بین‌المللی تحت فشار افکار عمومی دنیا هستند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت با اشاره به تهاجم رژیم غاصب صهیونیستی به باریکه غزه طی ۲ هفته گذشته،‌ اظهار داشت: جنگی که رژیم صهیونیستی در این مدت علیه ملت غزه به راه انداخته، در واقع تکرار تاریخ است و تمام شدنی نیست.

وی افزود: روحیه مقاومت مردم غزه بالاست و از روز اول جنگ تاکنون تغییری نکرده و این برتری است که مقاومت در فلسطین دارد و بایستی ایستادگی و پافشاری شود تا همه شروط فلسطینی‌ها تحقق یابد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه یادآور شد: اگر قرار باشد محاصره غزه ادامه داشته باشد و جنایات رژیم صهیونیستی نیز بعداً تکرار شود، آتش‌بس موقت برگ برنده‌ای برای رژیم صهیونیستی خواهد بود چرا که هم‌اکنون رژیم صهیونیستی و آمریکا و حامیان این رژیم غاصب و جامعه بین‌المللی تحت فشار افکار عمومی دنیا هستند.

جوکار همچنین تصریح کرد: امروز افکار عمومی جهان در حمایت از مردم فلسطین بیدار شدند و اگر این افکار بخواهند با آتش‌بس موقت و تکرار جنایات از دست بروند، در واقع فرصت بسیار خوبی از دست رفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فشار افکار عمومی فرصت خوبی را به وجود آورده تا صهیونیست‌ها شروط مقاومت را بپذیرند، نباید چنین فرصتی را بدون هیچ دستاوردی از دست داد و از آن گذشت، روحیه مقاومت در غزه بالاست و امیدواریم تحقق آرمان‌های فلسطین را به دنبال داشته باشد.