شناسهٔ خبر: 61763 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس خبر داد

لایحه حمایت از تولید اولویت مجلس بعد از تعطیلات عید فطر

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه حمایت از تولید به عنوان نخستین اولویت صحن علنی مجلس بعد از تعطیلات عید فطر خبر داد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس محمدرضا پورابراهیمی شامگاه یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار چترود با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در همه نقاط کشور اظهار داشت: اقدامات انجام شده به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام بوده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه البته آن چه را که به عنوان خدمات به مردم ارائه شده است در مقابل همت بلند آنها ناچیز است، بیان کرد: هنوز هم با جامعه مطلوب فاصله زیادی داریم و در حال حاضر در همین بخش چترود در چند روستا که در منطقه گردشگری واقع شده حتی از آب خوردن هم بی‌بهره هستند.

پورابراهیمی در ارتباط با فعالیت‌های اقتصادی دولت با تایید حرکت دولت در زمینه اولویت بخشیدن به موضوعات اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: تدوین لایحه حمایت از تولید توسط دولت گام مهمی در تحقق رونق اقتصادی در کشور است.

وی با بیان اینکه نخستین اولویت صحن علنی مجلس بعد از تعطیلات عید فطر، بررسی این لایحه و اعلام وصول آن است، گفت: با توجه به اهمیت محورهای ارائه شده در لایحه حمایت از تولید پیش‌بینی می‌شود این لایحه با قید دو فوریت در صحن مطرح شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی لزوم تسریع در بررسی و تصویب آن توسط نمایندگان و ابلاغ سریع برای حمایت از فعالیت‌های تولیدی در کشور را خواستار شد و گفت: امیدواریم با تعامل بین مجلس و دولت در حمایت از تولید کنندگان، تصویب این لایحه بتواند در کوتاه مدت اثر خوبی بر شاخص‌های اقتصادی کشور بگذارد.

به گزارش فارس در این آیین از زحمات محمدحسین قهاری بخشدار سابق تجلیل و محمود رئیسی به عنوان بخشدار جدید چترود معرفی شد.

نظر شما