شناسهٔ خبر: 61548 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نوری

خیلی دوست داشتیم سیدجلال بماند/ هر جا علی دایی صلاح بداند بازی می‌کنم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که این تیم در فصل نقل‌وانتقالات منطقی یارگیری کرده است.

به گزارش نماینده،  محمد نوری، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه شروع لیگ مصدوم شده اما امیدوار است که با تلاش کادر پزشکی پرسپولیس به بازی اول سرخپوشان مقابل نفت تهران برسد. نوری در مورد وضعیت فعلی خود و تیم پرسپولیس به سوالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

 آسیب دیدگی‌ات برطرف نشده است؟

در حال حاضر صبح و عصر مشغول فیزیوتراپی هستم. خدا را شکر مصدومیتم جدی نیست و امیدوارم با تلاش پزشکان به بازی اول مقابل نفت برسم. کشیدگی رباط داخلی من جدی نیست و اگر خدا بخواهد به بازی اول می‌رسم.

 شرایط پرسپولیس چطور است؟

شرایط تیم خوب است و بچه‌ها خیلی باانگیزه تمرین می‌کنند تا برای بازی اول با تمام وجود به زمین بروند. ما دنبال سه امتیاز هستیم اما نفت هم تیم خوبی است و ما بازی بسیار سختی در پیش داریم.

 در مورد حضور افشین پیروانی در پرسپولیس چه صحبتی داری؟

با افشین خان زمانی که در تیم ملی دستیار قلعه‌نویی بود، کار کردم. امیدوارم همه ما در کنار هم روزهای خوبی در پرسپولیس داشته باشیم.

خیلی‌ها معتقدند جدایی سیدجلال حسینی به پرسپولیس ضربه می‌زند. نظر تو چیست؟

خیلی دوست داشتیم سیدجلال بماند ولی او پیشنهاد خوبی داشت و تصمیم گرفت جدا شود. الان در تیم پرسپولیس بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند جانشین سید جلال شوند، مدافعانی مثل نورمحمدی و خانزاده و البته محسن بنگر که توانایی زیادی دارند.

 این را قبول داری که برخی معتقدند استقلال بهتر از پرسپولیس یارگیری کرده است؟

من کاری به خریدهای دیگر تیم‌ها ندارم. پرسپولیس اسکلت اصلی‌اش را حفظ کرد و بر اساس نیازهایی که داشت خریدهای خوبی انجام داد. تیم ما منطقی یار گرفته است.

 در مورد انتشار مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس چه صحبتی داری؟

خیلی‌ها دوست ندارند دستمزدی که می‌گیرند رسانه‌ای شود ولی به هر حال باشگاه پرسپولیس لیست را منتشر کرد که کاملاً واقعی و شفاف بود. قرارداد بعضی از باشگاه‌ها اما واقعی نبود و بهتر است که همه تیم‌ها در این مورد صادقانه رفتار کنند.

 امسال در چه پستی بازی می‌کنی؟

در بازی‌های دوستانه که هافبک تهاجمی بودم و پشت مهاجمان بازی کردم. در این فصل هر جا علی دایی صلاح بداند بازی می‌کنم.

برخی از علی دایی انتقاد می‌کنند و معتقدند نباید تیمش با یک مهاجم بازی کند. آیا این انتقاد به سرمربی پرسپولیس وارد است؟

این مسائل به دایی مربوط است، چون نفر اول کادر فنی محسوب می‌شود. او بر اساس شرایط بازی‌ها و آمادگی بازیکنان، در مورد سیستم تیم تصمیم می‌گیرد.

نظر شما