شناسهٔ خبر: 61507 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

بازگشت زشت ترین زن جهان به زادگاه خودش!+عکس دیدنی

زشت ترین زن زشت ترین زن دنیا بعد از 150 سال به زادگاهش در مکزیک بازگردانده شد.

به گزارش نماینده، این زن که عنوان زشت ترین زن دنیا را داشته است در اثر یک بیماری نادر تمام بدنش از مو پوشیده شده بود اکنون بعد از گذشت ۱۵۳ سال از مرگش جنازه او برای دفن به محل زادگاهش در مکزیکو فرستاده شد. جولیا پاسترانا که زشت ترین زن دنیا نامیده شده بود توسط یک گروه نمایشی مورد سوء استفاده قرار گرفته برای نمایش به خارج از کشورش برده شد.

 

زشت ترین زن

 

او در سال ۱۸۶۰ در اثر عوارض ناشی از زایمان درگذشت اما جسد او همچنان برای نمایش به سراسر دنیا برده میشود. بعد از اینکه جنازه او در یک انبار در موسسه تحقیقات اسلو یافته شد تصمیم گرفته شد که به زادگاهش در مکزیک انتقال داده شود تا در آنجا دفن گردد. به گزارش ایران ناز او در سال ۱۸۳۴ در مکزیکو متولد شد و به صورت مادرزادی از بیماری رنج میبرد که در اثر آن تمام صورت و بدنش از موهای ضخیم پوشیده شده بود.

 

او همچنین دارای نوعی بیماری لثه بود که باعث ضخامت لثه ها و لبهای وی شده بود. وی در سال ۱۸۵۴ توسط مدیر یک سیرک خریداری شده و در سراسر امریکا و کانادا به نمایش گذاشته شد.

 

زشت ترین زن

 

این مدیر بعدها برای اینکه بتواند درآمد این زن بیچاره را تحت کنترل داشته باشد با او ازدواج کرد. نام وی در کتابهای قرن نوزدهم وجود دارد و گفته میشود او در زمینه آواز، موسیقی و رقص و زبان بسیار با استعداد بوده است و فرد سخاوتمندی بوده که به موسسات خیریه زیادی کمک کرده است. او در سن ۲۶ سالگی و بعد از تولد پسرش که او هم ساعاتی بعد از تولد مرد درگذشت.

 

نظر شما