شناسهٔ خبر: 61448 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

راهپیمایی روز قدس در کربلا و نجف با حضور زائران ایرانی عتبات عالیات

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: زائران ایرانی عتبات عالیات نیز در کربلا و نجف به حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس همزمان با روز جهانی قدس  در سراسر کشور مردم و مسئولان به حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی با حضور در این راهپیمایی اعتراض خود را نشان دادند.

سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت نیز در جمع راهپیمایان حاضر شد و در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس، گفت: با توجه به اتفاقاتی که در غزه رخ داده است و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه مردم در راهپیمایی امسال حضور بسیار وسیع‌تری نسبت به سال‌های گذشته دارند.

وی ادامه داد: همزمانی جنایات گروهک تکفیری در شمال عراق به اسم اسلام و از سوی دیگر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار مردم مظلوم فلسطین بیانگر ریشه صهیونیستی و فتنه استکبار علیه اسلام است که از یک سو شاهد قتل شیعیان توسط گروهک داعش و از طرف دیگر قتل عام مردم مظلوم غزه در فلسطین هستیم.

وی با اشاره به سکوت قابل تأمل کشورهای عربی در مقابل این جنایات گفت: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر نشان داد که هر جا ظلمی علیه مسلمانان انجام شود فریاد آزادیخواه مردم مسلمان به حمایت از آنها بلند خواهد شد و امسال نیز حضور مردم به مراتب بیش از سال‌های گذشته است.

اوحدی افزود: امروز به وضوح دیده می‌‌شود که مردم همچنان به پیام نورانی حضرت امام خمینی (ره) که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کرده‌اند پایبند هستند و هر ساله به این پیام لبیک می‌گویند.

وی در خصوص راهپیمایی زائران ایرانی عتبات عالیات به مناسبت روز جهانی قدس گفت: زائرانی که هم اکنون در عتبات عالیات به سر می برند به نشانه حمایت مردم مظلوم غزه در شهرهای کربلا و نجف راهپیمایی کردند تا حمایت خود را از مردم مظلوم غزه نشان دهند و جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

نظر شما