شناسهٔ خبر: 61446 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قادری‌فر: حمایت از فلسطین در برابر سکوت رسانه‌های بین‌المللی اهمیت ویژه‌ای دارد

مدیرکل امور تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: با توجه به فجایع اخیر رژیم صهیونیستی در فلسطین، حمایت از مردم غزه بخصوص در برابر سکوت مرگبار رسانه‌های بین‌الملل اهمیت ویژ‌ه‌ای دارد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس قادری‌فر مدیرکل امور تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه راهپیمایی روز قدس روز قدس را روز تجدید حیات ملت‌های اسلامی به تعبیر امام خمینی (ره) برشمرد و گفت: با توجه به فجایع اخیر رژیم صهیونیسم در غزه و جنایات این رژیم مستکبر در برابر کودکان بی‌دفاع فلسطین حمایت از این مردم بی‌گناه در راهپیمایی روز قدس اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: با وجود فجایع اخیر شاهد سکوت مرگبار رسانه‌های بین‌الملل هستیم که این شرایط جوش و خروش ملت‌های اسلامی را می‌طلبد.

وی گفت: امسال حضور معنادارتر و پررنگ‌تر ملت ایران علیه استکبار را شاهد هستیم و مردم ایران بخصوص جامعه دانشگاهی و فناوران کشور در راهپیمایی حضور یافته‌اند تا جنایات ددمنشانه استکبار را محکوم کنند.

وی عنوان کرد: جامعه دانشگاهی کشور همچنین سکوت مجامع بین‌المللی مانند سازمان ملل را نیز در برابر جنایات رژیم صهیونیسم محکوم می‌کند.

نظر شما