شناسهٔ خبر: 61442 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

طاهری: روز قدس خشم مستکبران را برانگیخت

مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت:‌ مردم و مسلمانان در دنیا، امروز باحضور خود در راهپیمایی روز قدس خشم مستکبران را برانگیختند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس حجت‌الاسلام طاهری مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در این راهپیمایی نماد استکبارستیزی و دفاع مردم از نظام و مظلومان است.

وی ادامه داد: مردم امروز نشان دادند که به آرمان‌های امام (ره) و نظام پایدار هستند و گذشت سال‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان نتوانسته آنها را از آرمان‌هایی که دارند دور کند.

طاهری تصریح کرد: داشتن چنین مردمی که با اشاره رهبرشان جان خویش را فدا می‌کنند باعث افتخار است و آرزوی هر کشوری داشتن چنین مردمی است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس دنیا را از خواب غفلت بیدار کرد، افزود: امروز مسلمانان دنیا یک دل و یک صدا حمایت از مردم غزه را فریاد می‌زدند غزه‌ای که مردم از مدت‌ها زیر بمباران وحشتناک رژیم صهیونیستی روز و شب ندارند و هر دم داغدار از دست دادن عزیزان‌شان هستند.

مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در خاتمه از روز قدس به عنوان خاطره خوش و به یاد ماندنی جهان اسلام یاد کرد و اظهار داشت: روز قدس یادگار امام راحل است و در جهان برای مردم آزادیخواه نماد دفاع از مظلوم و مبارزه با استکبار است.

نظر شما