شناسهٔ خبر: 61435 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دریادار سیاری: حمایت از کرانه باختری کمر رژیم صهیونیستی را می‌شکند/ قدرت ارتش اسراییل «حرف» است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: کمک به غزه و حمایت از کرانه باختری کمر رژیم صهیونیستی را می‌شکند. لذا همه باید پیرامون اسلام و در راهپیمایی روز قدس نماد خروش ملت‌ها علیه اسرائیل باشند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با حضور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران، از ملت مظلوم فلسطین اعلام پشتیبانی کرد.

دریادار سیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی فارس، اظهار داشت: اولین چیز که باید دنبال کنیم وحدت مسلمانان با دولت‌های مسلمان است چراکه اگر مسلمانان دست به دست هم دهند اسرائیل از بین می‌رود.

فرمانده نیروی دریایی تصریح کرد: کمک به غزه و حمایت از کرانه باختری کمر رژیم صهیونیستی را می‌شکند. لذا همه باید پیرامون اسلام و در راهپیمایی روز قدس نماد خروش ملت‌ها علیه اسرائیل باشند.

سیاری با اشاره به تبلیغاتی که در خصوص ارتش رژیم صهیونیستی می‌شود، گفت: همه اینها حرف است که این ارتش از بزرگترین ارتش دنیاست عراق هم می‌گفتند جزو ۴ ارتش دنیاست اما دیدید که چطور در برابر مردم ما که همه دنیا در مقابل آن ایستاده بود با شکست مواجه شد. رژیم صهیونیستی نیز به همین صورت است.

نظر شما