شناسهٔ خبر: 61432 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

هاشمی: راهپیمایی روز قدس نشانگر عزم ملت‌ها در دفاع از مظلومان است/اسرائیل با خشم مسلمانان جهان روبه‌رو می‌شود

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: ملت‌ها در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که عزم خود را برای دفاع از مظلومان جزم کرده و تا آخر ایستاده‌اند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس حجت‌الاسلام طاها هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در حاشیه راهپیمایی روز قدس  گفت: بدون تردید حضور گسترده مسلمانان و ملت‌های مسلمان در صحنه و در راهپیمایی روز قدس می‌تواند صدای مردم مظلوم غزه را به گوش مردم دنیا برساند.

وی گفت: بر هر مسلمان واجب است که با توجه به شرایط امروز منطقه در راهپیمایی روز قدس شرکت و حمایت خود را از مردم بی‌دفاع غزه اعلام کند.

هاشمی با بیان اینکه راهپیمایی قدس حامل دو پیام مهم است، تصریح کرد: اولین پیام راهپیمایی روز قدس به اشغالگران سرزمین قدس است و این راهپیمایی عزم جدی ملت‌ها را در دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: ملت‌های اسلامی مصمم هستند که حق ملت فلسطین را از اشغالگران بازپس گیرد و حضور مردم می‌تواند التیامی بر دردهای برادران و خواهران دینی ما باشد که در غزه شکنجه می‌شوند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد تأکید کرد: پیام دوم در راهپیمایی روز قدس برای دولت‌های اسلامی است و حضور ملت‌ها در راهپیمایی برای سران کشورشان این پیام را دارد که باید از مردم غزه دفاع کرد.

هاشمی با یادآوری این فرمایش امام خمینی (ره) که فلسطین پاره تن اسلام است، تصریح کرد: مسلمانان برای حفظ اسلام باید با هم اتحاد داشته باشند و به تعبیر امام(ره) اگر مسلمانان هر کدام مقدار کمی آب هم بریزند اسرائیل را آب با خودش می‌برد.

وی ادامه داد: حضور میلیونی مردم در این راهپیمایی یک درس بزرگ برای ملت‌های اسلامی دارد و به آنها هشدار می‌دهد که باید به خواست ملت، از مظلومان دفاع کنند.

هاشمی در خاتمه تأکید کرد: حضور گسترده مردم برای سران استکبار شامل این پیام است که در تصمیمات شوم خود تجدیدنظر کنید در غیر این صورت با خشم مسلمانان جهان روبه‌رو خواهید شد.

نظر شما