شناسهٔ خبر: 61429 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

صلاحی: موازنه قدرت در خاورمیانه با مقاومت فلسطین به هم خورده است/ آمادگی بسیج اساتید برای در اختیارگذاشتن دانش فنی به مردم فلسطین

رئیس سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه فلسطین با مقاومتش موازنه قدرت در خاورمیانه را بر هم زده‌ است از آمادگی این سازمان برای در اختیار گذاشتن دانش فنی به مردم فلسطین خبر داد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس  با اشاره به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی این روز گفت: موضوع فلسطین و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بعد از انقلاب اسلامی ایران  دگرگونی بسیار روشن و بارزی را پیدا کرده است.

وی ادامه داد: ما شاهد آن بودیم که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای عربی نتوانسته بودند از آرمان فلسطین دفاع کنند اما با انقلاب اسلامی بحث دفاع از آرمان فلسطین در همه جای جهان طنین‌انداز شد.

رئیس سازمان بسیج اساتید با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس توسط امام خمینی(ره) گفت: این نامگذاری شور عجیبی را در مجاهدین فلسطینی ایجاد کرد و با پشتیبانی‌های مادی و معنوی جمهوری اسلامی از فلسطینیان ما شاهدیم که موازنه قدرت در منطقه خاورمیانه از بین رفته است چرا که گروه‌های مقاومت فلسطینی توانسته‌اند چهارمین ارتش دنیا را زمین‌گیر کنند.

صلاحی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم ایران امروز نیز مثل همیشه با همان انگیزه برای دفاع از آرمان‌های فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و جهان بار دیگر شاهد حمایت‌های مردم ایران از مسلمانان فلسطین است.

وی ادامه داد: امروزه منطقه خاورمیانه به سمتی می‌رود که رژیم صهیونیستی این غده سرطانی را در درون محو کند در حال حاضر گروه‌های جهاد فلسطینی به سطحی از قدرت رسیده‌اند که می‌توانند ارتش اسرائیل را زمینگیر کنند و سخنان اخیر رهبری در خصوص مسلح شدن کرانه باختری نیز خون تازه‌ای را به رگ‌های مبارزین و مسلمانان فلسطینی تزریق کرده است.

رئیس سازمان بسیح اساتید در پایان سخنان خود با اشاره به آمادگی اساتید ارزشی برای در اختیار گذاشتن دانش فنی خود به فلسطینیان برای دفاع در برابر رژیم صهیونیستی گفت: البته ما انتظار داریم رئیس جمهور و دولت محترم بیش از پیش موضوع حمایت فلسطین را در دستور کار خود قرار دهد تا همانطور که جمهوری اسلامی توانست آمریکا را در میدان مبارزه شکست دهد در قضیه فلسطین نیز شکست دیگری برای غرب و رژیم صهیونیستی رقم بخورد.

نظر شما