شناسهٔ خبر: 61428 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

امیر اسماعیلی: گنبد آهنین اسرائیل یک توهم است/ خانه عنکبوت دوامی ندارد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی درباره کارآمدی گنبدآهنین رژیم صهیونیستی در برابر موشک های مقاومت اظهار داشت: گنبد آهنین یک توهم است و دیدیم که حزب الله و مقاومت فلسطین چطور به راحتی به آن حمله کرده و آن را شکستند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با حضور در چهارراه ولیعصر تهران به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس پیوست.

امیر اسماعیلی در حاشیه این حضور و در گفتگو با خبرنگار فارس، در خصوص لزوم مسلح کردن کرانه باختری رود اردن گفت: رژیم صهیونیستی خانه ای عنکبوتی برای خود ساخته که این خانه دوامی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: برای نابودی خانه عنکبوت باید اتصالهای آن را قطع کرد و امروز می بینیم که صهیونیستها در میان کوههای آتشفشانی ظلم ستیزی و اسلام‌خواهی گیر کرده‌اند و مذاب هر لحظه به آنها نزدیک‌تر می شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: متاسفیم برای کشورهایی که دولت‌های آنها به دنبال استعمارگری هستند و اگر به تاریخ و سرنوشت دیکتاتورها، اسکندرها و چنگیزها و استعمارگری‌های اسراییل بنگریم جز لکه ننگ چیزی نمی‌بینیم.

اسماعیلی با بیان اینکه اسراییل با دست خود گور خود را کنده است، درباره کارآمدی گنبدآهنین رژیم صهیونیستی در برابر موشک های مقاومت نیز اظهار داشت: گنبد آهنین یک توهم است و دیدیم که حزب الله و مقاومت فلسطین چطور به راحتی به آن حمله کرده و آن را شکستند.

نظر شما