شناسهٔ خبر: 61400 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بیانی: مردم ایران هرگز جنایات اسرائیل در غزه را فراموش نمی‌کنند

دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت با تأکید براینکه مردم ایران هرگز جنایات اسرائیل در غزه را فراموش نمی‌کنند، گفت: نباید از فردا که روز قدس تمام می‌شود مردم بی‌دفاع غزه را فراموش کرد و برای کمک به آنها باید به فکر چاره بود.

به گزارش نماینده به نقل از فارس علی بیانی دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت در حاشیه راهپیمایی روز قدس  گفت: امسال در پس پرده جام جهانی و نگاه‌های معطوف به آ‌ن ماجرایی وحشتناک رخ داد ماجرایی که دل هر آدمی را به درد می‌آورد، خواهران و برادران ما زیر بمباران بی‌امان رژیم صهیونیستی شکنجه شدند و این شکنجه‌ها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: حضور گسترده مردم از اقشار مختلف در راهپیمای روز قدس امروز جلوه بی‌نظیری به خیابان‌ها داده است.

این فعال دانشجویی در رابطه با این که حضور ما در راهپیمایی چه کمکی می‌تواند به مردم غزه کند، تصریح کرد:‌ شاید ما با حضور خود در راهپیمایی روز قدس خیلی نتوانیم به مردم بی‌دفاع غزه کمک کنیم ولی همین حضور می‌تواند برای مردم غزه دلگرمی باشد و همچنین دشمنان غزه را خشمگین کند و باعث شود در تصمیمات خود تجدید نظر کنند.

وی با بیان اینکه نباید از فردا مردم غزه را فراموش کرد، افزود: ما باید از فردا به این موضوع فکر کنیم که چگونه می‌توانیم به مردم بی‌دفاع غزه کمک کنیم و در همین راستا تلاش کنیم تا مشکلات غزه کمتر شود.

بیانی در خاتمه از مردم که در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند قدردانی کرد.

نظر شما